برگزاری مراسم بزرگداشت 9 دی با سخنرانی سردار مقدسی در گچساران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: مراسم بزرگداشت 9 دی روز بصیرت با سخنرانی سردار مقدسی ،معاونت جانشین فرهنگی سپاه پاسداران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۷۷۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
ظهر امروز چهارمین نشست برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه گچساران، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس تبلیغات اسلامی و مسوولان کارگروه‌ها در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات گچساران برگزار شد.

در این نشست علی اصغر نورایی‌نسب با تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله شاهرودی و حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان اظهار کرد: نهم دی نقطه عطفی در وحدت، انسجام و همدلی میان اقشار مختلف جامعه بدون گرایش‌های سیاسی در برابر فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به برگزاری بزرگداشت روز ۹ دی ماه عنوان کرد: این مراسم روز یکشنبه ۹ دی ماه راس ساعت ۹ صبح از مسجد شهیدان تا مصلی برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در ادامه با اشاره به سخنران این مراسم بیان کرد: سخنران مراسم بزرگداشت نهم دی ماه در گچساران سردار هادی مقدسی، معاونت جانشین فرهنگی سپاه پاسداران است که در مصلی این شهرستان به سخنرانی خواهد پرداخت.

نورایی‌نسب به برگزاری مسابقه مقاله نویسی در این روز اشاره کرد و گفت: به همت سپاه ناحیه گچساران و به مناسبت یوم‌الله ۹ دی مسابقه مقاله نویسی برگزار می‌شود که در این مسابقه به قید قرعه به ۵ نفر جوایز اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه برای شرکت‌کنندگان ۱۵ سال و عموم آزاد است، ابراز کرد: با برگزاری چنین مسابقاتی موجب می‌شود که دانش آموزان فتنه ۸۸ را به خوبی بشناسد.

نورایی‌نسب خاطرنشان کرد: حماسه روز ۹ دی اوج شکوه، بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی برای اثبات وفاداری و مجاهدت در راه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش فارس، برپایی نمایشگاه عکس و مقالات با موضوع ۹ دی ماه در مصلی گچساران از دیگر برنامه‌های این شهرستان خواهد بود.
ارسال نظرات