خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

فعالان فرهنگی، رزمنده جنگ نرم هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: فعالان فرهنگی، رزمنده جنگ نرم هستند.
کد خبر: ۹۰۹۳۳۹۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام محمد رستمی در کارگاه توانمندسازی فرهنگ یاران سپاه خوی با اشاره به ارزش و اهمیت کار فرهنگی، خاطرنشان کرد: دنیا در حال حاضر با انقلاب و بالاتر از آن با اسلام در ستیز است و این مبارزه را با عناوین و روش های مختلف انجام می دهد.

وی گفت: کارگاه توانمندسازی فرهنگ یاران سپاه خوی با هدف ارتقاء سطح کیفی و تخصصی و جهت‌دهی به فرهنگ یاران سپاه خوی برای استفاده از مضامین ارزشی، دینی و انقلابی و همسو کردن اعضا در بهره گیری از فضاهای مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می شود.

حجت الاسلام رستمی در پایان با اشاره به برگزاری طرح الحافظون در سپاه، اظهار داشت: علاوه بر حفظ آیات نورانی قرآن، ترویج آموزه های دین اسلام درخصوص استکبار ستیزی، تقویت روحیه انقلابی گری و ترویج و انتقال آن به نسل جوان ضروری است.

گفتنی است کارگاه توانمندسازی فرهنگ یاران سپاه خوی در هفت طیف مداحان، سخنرانان، راویان، فعالان قرآنی، شاعر و نویسنده در اتاق جلسات سپاه خوی برگزار شد.

در راستای افزایش ارزش و اهمیت کار فرهنگی و شناسایی نخبگان فرهنگی سپاه خوی کارگاه تخصصی توانمندسازی ویژه فرهنگ یاران به همت امور فرهنگی و تبليغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار شد.

در پايان اين كارگاه از فرهنگ‌ ياران با اهداء لوح و هدايا تجليل شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات