پیام تسلیت فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی

سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی ارتحال حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۹۳۲۱۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در پی ارتحال حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار محمد حسین رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان پیام تسلیتی صادر کرد.


بسم الله الرحمن الرحیم


إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

خبر ارتحال أسفناک فقیه اخلاقی و پارسا حضرت آیت الله محمود هاشمی شاهرودی (ره) رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و ریاست سابق قوه قضاییه موجب تاثر و تالم فراوان گردید. ایشان یکی از شاگردان مبّرز و اصحاب عالی‌قدر امام راحل عظیم الشان بودند، همانند آن امام عزیز هم در عرصه فقه و فقاهت و تربیت شاگردان فاضل و هم در عرصه اخلاق و تهذیب نفوس، به ویژه در مرکز ایران پیشتاز و برخوردار از جایگاهی بسیار والا و برجسته بودند از این رو رحلت ایشان، بی شک فاجعه‌ای سنگین برای حوزه های علمیه و نیز مصیبتی بزرگ برای ارادتمندان آن بزرگوار است که سال‌های متمادی از تعالیم سازنده و آگاهی بخش ایشان بهره‌مند می‌گشتند و نفوس خود را در سایه کلام اخلاقی نافذ و عمل صالح آن عالم عامل، تربیت و تهذیب می‌نمودند.


اینجانب به پیشگاه حضرت بقیةالله الأعظم و مقام معظم رهبری و به همه خاندان و بازماندگان مُصاب، و بیت شریف و همه شاگردان و ارادتمندان آن فقیه جلیل‌القدر، صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند تعالی مسألت می‌کنم تا مصیبت فقدان ایشان را به لطف عمیم خود جبران فرماید .


محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان



انتهای پیام/7727
ارسال نظرات