خبرهای داغ:
معاون عمرانی فرمانداری میانه در گفتگو با بسیج خبر داد

ویژه برنامه «من انقلابی ام» در میانه تولید می شود

معاون عمرانی فرمانداری میانه با اعلام این خبر گفت: در آینده، حراست از دستاوردهای ارزشمند انقلاب به نسل جدید انتقال خواهد یافت بنابراین تبیین دستاوردها و ارزش های انقلاب به نسل نوجوان و جوان که انقلاب را تجربه نکرده و از سویی هدف اصلی هجمه های مختلف فرهنگی دشمن است، امری لازم و ضروری است.
کد خبر: ۹۰۹۳۰۸۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

  مهدی مشایخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی از حضور اکیپ تولید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در میانه و تولید ویژه برنامه ای برای پخش در ایام الله دهه فجر با عنوان «من انقلابی ام» خبر داد.

وی افزود: بیان دستاوردهای انقلاب در زمینه های علمی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی، هنری و غیره، معرفی چهره های شاخص و موفق ملی، استانی و شهرستانی و دلنوشته های مردمی در قالب طومار میثاق مردم آذربایجان با مقام ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله بخش های مهم این برنامه خواهد بود.

   مشایخی با بیان اینکه هماهنگی های لازم توسط دستگاههای مرتبط شهرستان در خصوص همکاری با گروه برنامه ساز انجام گرفته، افزود: گروه برنامه ساز روز یکشنبه ۱۶ دی ماه در شهر ترک بخش کندوان و دوشنبه ۱۷ دی ماه در خیابان معلم جنوبی شهر میانه مستقر و از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴:۳۰ به تهیه این برنامه خواهند پرداخت.   

ارسال نظرات
پر بیننده ها