سومین جشنواره عکس سپاه مازندران برگزار می‌شود

به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سومین جشنواره عکس های خبری با موضوع دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۸۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت ایام منتهی به چهلمین سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی سومین جشنواره عکس های خبری با موضوع دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی برگزار می گردد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج ضمن گرامیداشت ایام بصیرت ملت در برابر فتنه(9دی)، و همچنین چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی درباره موضوعات این جشنواره گفت: جشنواره سوم عکس خبری سپاه کربلای مازندران، با موضوعات؛ اقتصاد مقاومتی، راهیان نورغرب و جنوب کشور، اردوهای جهادی و محرومیت زدایی، برنامه های هفته دفاع مقدس، برنامه های هفته بسیج مستضعفین و دهه بصیرت(9دی) برگزار می گردد.

سرگرد پاسدار علی ابراهیمی گتابی افزود: سومین جشنواره عکس باید از قوانینی برخوردار باشد که عبارتند از؛ عکس می بایست به صورت فایلی(حداقل حجم 350 کیلوبایت)  و با شناسنامه عکاس(نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، شماره همراه، محل سکونت، عنوان برنامه عکس مربوطه و تاریخ ثبت عکس) تهیه ارسال گردد.

مسئول روابط عموی و تبلیغات سپاه کربل با اشاره به اینکه هر عکاس می تواند حداکثر در 5 موضوع از 6 عنوان فوق با ارسال 2 عکس از هر موضوع شرکت کند، یادآور شد: به سه نفر از برگزیدگان آثار جوایزی اهدا می شود و آثار برگزیده برای شرکت در جشنواره برترین عکس خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تهران ارسال می شود.

ابراهیمی گتابی ضمن بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا اول بهمن ماه 1397 می باشد، اظهار داشت: علاقمندان میتوانند آثار خود را به آدرس ایمیل Norekaki@gmail.com  و سروش @Norekaki  و یا شماره همراه دبیر جشنواره 09117130416 و 09385475144 ارسال نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها