در نشست مشترک دکتر جلال‌زاده و هیئت همراه با فرمانده سپاه پاسداران استان لرستان مطرح شد

ارائه مدل جدیدی از خدمات جهادی در شکل دانشگاهی و استادی در کشور

دکتر جلال‌زاده در ادامه برنامه‌های سفر به استان لرستان، با فرمانده سپاه پاسداران این استان دیدار و درباره مسائل مشترک گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۰۹۲۵۲۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، دبیر شورای راهبردی سازمان بسیج اساتید کشور ضمن تبیین برنامه‌های بسیج اساتید کشور، از حسن همکاری سپاه استان لرستان با استادان بسیجی تشکر کرد و گفت: بسیج اساتید در کنار برنامه‌هایی که از سابق پیگیری می‌شد و جمع کثیری از استادان بسیجی در آن برنامه‌ها مشارکت داشتند، برنامه‌های جدیدی را که مورد انتظار سپاه و بسیج است در دستورکار خود قرار دادند.

 دکتر جلال‌زاده در ادامه با تاکید بر اینکه نباید در کشور ما به جایی برسیم که رهبر معظم انقلاب مجبور شوند در برخی موارد شخصاً ورود کنند گفت: استادان بسیجی باید کمک‌کار رهبر حکیم انقلاب و کشور باشند و مدل جدیدی از خدمات جهادی در شکل دانشگاهی و استادی را به کشور ارائه کنند.

وی با بیان اینکه اگر استادان بسیجی لرستان این مطالبه را داشته باشند، بسیج اساتید ظرفیت شبکه استادان دانشگاه‌های کشور را در اختیار طرح‌ها و اندیشکده این استان قرار خواهند داد.

سردار مرتضی کشکولی نیز ضمن خوشامدگویی به دکتر جلال‌زاده و هیئت همراه، ظرفیت استادان بسیجی را برای کمک به کشور بسیار خوب توصیف کرد و گفت: استاد و معلم باید در جامعه پیشران و پیشرو باشند. اما متاسفانه در بسیاری موارد این تقش به خوبی ایفا نمی‌شود. انتظار از استادان بسیجی این است که به دلیل فهم و درک درست‌تر و نگاه عالمانه به مسائل، نقش مؤثرتری در مشکلات جامعه داشته باشند.

فرمانده سپاه استان لرستان در ادامه ضمن تایید اینکه اندیشکده‌ها در دنیا فارغ از نگاه ناسیونالیستی و فیلتر کردن سلیقه، نژاد، مذهب و ... از افراد صاحب فکر استفاده می‌کنند گفت: بسیج اساتید باید فارغ از نگاه‌های جناحی و برداشت‌های سیاسی، اندیشکده‌های تخصصی خود را پیش ببرند و وحدت رویه را در دستورکار خود قرار دهد.

ارسال نظرات