خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

فعالیت کمیته امداد یک کار جهادی است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت کمیته امداد، این نهاد مقدس که یادگار اما خمینی (ره) است، یک کار جهادی بوده و با کمک خداوند از مدیریت خوبی بهره‌مند شده است.
کد خبر: ۹۰۹۲۳۱۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

فعالیت کمیته امداد یک کار جهادی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر خجسته در همایش مدیران کمیته امداد اظهار داشت: فعالیت کمیته امداد، این نهاد مقدس که یادگار اما خمینی (ره) است، یک کار جهادی بوده و با کمک خداوند از مدیریت خوبی بهره‌مند شده است.

وی با اشاره به رصد فعالیت‌های کمیته امداد گفت: شرایط خوبی دارد و در حال حرکت است و از تمامی مسائل سیاسی مبرا است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه نوع مدیریت کمیته امداد باید در دیگر نهادها نیز وجود داشته باشد، افزود: با عملکرد خوب این نهاد، مجلس نیز حمایت خود را از این مجموعه عنوان می‌کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس و عضو کمیسیون بهداشت و درمان نیز در این همایش گفت: مدیریت بسیار صحیح و اصولی و کمترین میزان اعتراض از کمیته امداد بوده است.

اکبر رنجبر زاده، با اشاره به اینکه بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی این نهاد پویا و در عرصه خدمت گذاری به مردم نیازمند با طراوت و بانشاط عمل می‌کند، عنوان کرد: کارکنان کمیته امداد مردمی هستند و فاصله‌ای بین خود و مراجعه‌کنندگان به این نهاد قرار نمی‌دهند.

وی هدف از مراجعه نیازمندان به کمیته امداد را عدم درماندگی، عدم وابستگی و حفظ حیثیت، شرافت و کرامت مددجویان عنوان کرد و گفت: در این سال‌ها کمیته امداد خوش درخشیده است و توانسته با بهره‌گیری از مدیران دلسوز و لایق نتایج خوبی را برای مددجویان رقم بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات