معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر خبر داد:

کشف ۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان اشکذر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر کشف ۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۲۲۱۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان، این کمیسیون را اتاق فکر و ستاد عملیاتی دانست که می‌تواند در مقابله با اقدامات دشمنان در زمینه قاچاق کالا و ارز در سطح کشور موثر واقع شود.
محمد شیبانی تسهیل گیری، تدبیر و گره گشایی از مسائل و مشکلات مردم را رسالت اصلی  کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان اشکذر برشمرد و گفت: مجموعه دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را در این راستا به کار بسته تا با اجرای مر قانون با متخلفین در زمینه قاچاق کالا و ارز برخورد کند، بدون اینکه در عرضه و تولید محصولات و دسترسی مردم به کالا‌های اصلی  خللی وارد شود.
وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون شهرستانی باید جهت آگاه سازی مردم از اقدمات انجام شده در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مناطق مختلف شهرستان، مشارکت موثر و فعالی با افکار عمومی داشته باشند، بر لزوم همکاری با رسانه ملی، جراید محلی و سایت‌های خبری شهرستان و استان تاکید کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر به اقدمات انجام شده توسط این کمیسیون در یک ماه و نیم گذشته در سطح شهرستان اشکذر پرداخت و اظهار داشت: کشف میزان تقریبی سه هزار لیتر گازوئیل قاچاق با همکاری نیروی انتظامی در جاده ترانزیتی سنتو، شناسایی گوشی‌های ریجستری شده فاقد گارانتی و تشدید گشت‌های دوره‌ای از اصناف مختلف  جهت شناسایی کالا‌های قاچاق از جمله مهمترین اقدامات بوده است.
محمد شیبانی تداوم رصد اخبار و اطلاعات جامع در زمینه کشفیات قاچاق کالا شهرستان را از اعضای کمیسیون خواستار شد و افزود: شایسته است اعضا ضمن شناسایی تخلفات صورت گرفته، موارد را به دبیر خانه استانی قاچاق کالا و ارز ارجاع دهند.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر
ارسال نظرات