خبرهای داغ:
مدیرکل دادگستری استان قزوین:

بهره مندی از پژوهشگران در مواجه با بحران های اقتصادی و اجتماعی /تجلیل از پژوهشگران برتر واحد تاکستان

حجت الاسلام قدرتی گفت:یکی از نیاز های امروز کشور در مواجه با عبور از بحران های اقتصادی و اجتماعی بهرمندی از پژوهشگران و محققان در راستای ارایه راه حل های علمی و منطقی است .
کد خبر: ۹۰۹۱۷۳۶
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
  • به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین قدرتی مدیر کل دادگستری استان قزوین ، قاسمی دادستان شهرستان قزوین ، حجت الاسلام امیدوار دادستان شهرستان تاکستان ، دکتر شعبان نژاد رییس دانشگاه های آزاد اسلامی غرب و جنوب استان قزوین ، هیات رییسه و اعضای هیات علمی واحد تاکستان در محل آمفی تاتر دانشکده کشاورزی برگزار گردید .
    دکتر شعبانژاد رییس ناحیه جنوب و غرب دانشگاه آزاد استان قزوین پژوهش و پژوهش محوری را رسالت اصلی دانشگاه برشمرد و بیان داشت : امروز اساتید و دانشجویان ما بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی از سوی ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی به سمت فعالیت های پژوهشی در حوزه های مختلف رفته تا نیاز های کشور برطرف گردد.
    وی افزود : زمانی میتوانیم از اقدامات پژوهشی خود رضایت داشته باشیم که این تحقیقات و پژوهشات در خدمت منافع ملی قرار گرفته و مشکلات جامعه در حوزه های مختلف برطرف گردد.
    استاد دانشگاه در ادامه تاکید نمود : امروز جامعه از هر زمان دیگری به دانش و فعالیت های علمی و پژوهشی استادان نیازمند است چرا که این قشر فرهیخته و علمی می توانند با بررسی دقیق و علمی مسایل و رفع موانع و مشکلات پیش رو در پیش برد کشور مسوولان را یاری نمایند.
    رییس واحد تاکستان در ادامه به اقدامات علمی و پژوهشی استادان و دانشجویان واحد تاکستان اشاره و خاطر نشان ساخت : اساتید مجرب و دانشجویان نخبه این واحد دانشگاهی با انجام فعالیت های پژوهشی و زمینه های گوناگون و کسب رتبه های متعدد در مسابقات علمی کشور و بین المللی ثابت نموده اند که پژوهش محوری رکن اصلی محسوب میگردد و مجموعه مدیران و معاونین واحد با تمام ظرفیت از این پژوهشگران حمایت خواهند نمود.
    در ادامه جلسه حجت الاسلام قدرتی مدیر کل دادگستری استان قزوین طی سخنانی به نقش پژوهشگران در حل معضلات و آسیب های اجتماعی و کاهش آن ها اشاره و اظهار داشت : یکی از نیاز های امروز کشور در مواجه با عبور از بحران های اقتصادی و اجتماعی بهرمندی از پژوهشگران و محققان در راستای ارایه راه حل های علمی و منطقی است .
    وی افزود : اساتید دانشگاه می توانند با انجام مطالعات و تحقیقات علمی و پژوهشی در حوز های گوناگون مسوولان را یاری نمایند ، اساتید باید با پژوهش دلایل افزایش طلاق ، آسیب های اجتماعی , اعتیاد و حتی آسیب های حوزه مجازی را شناسایی و در اختیار مسوولان و مردم قرار دهند .
    رییس دادگستری استان قزوین در پایان ارتباط بین دانشگاه با حوزه ، ارتباط بین دانشگاه و قوه قضاییه و سایر قوا را امری ضروری برشمرد .
    در پایان مراسم از استادان و دانشجویان برتر حوزه پژوهش تجلیل به عمل آمد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار