خبرهای داغ:
مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی:

تلاش در جهت رفع مشکل بیمه درمانی خبرنگاران آذربایجان شرقی

نشست مشترک وحید مجیدی، مدیرکل بیمه سلامت استان با مسئولان خانه مطبوعات آذربایجان شرقی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۷۲۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان، مجیدی در این نشست نقش خبرنگاران و رسانه ها را در جامعه غیر قابل انکار دانست و تاکید کرد: مدیران باید با اصحاب رسانه تعامل داشته باشند.

وی با اذعان بر اینکه در طول فعالیت خود در اداره کل بیمه سلامت، سعی کرده است همواره تعامل خود با رسانه ها را حفظ کند، بیان کرد: اگر تعداد خبرهای منتشر شده توسط روابط عمومی طی چهار سال گذشته را نسبت به دوره های قبلی مقایسه کنیم، متوجه افزایش سه تا چهار برابری تولید خبر و محتوا می شویم.

مجیدی ضمن قدردانی از زحمات فعالان رسانه‌ای استان گفت: اگر رسانه قوی کارکند، قطعا آگاهی های عمومی مردم نیز بالا می رود، آنچه که امروز نیاز داریم، فارغ از هرگونه جریان سیاسی، افزایش آگاهی مردم است، اما نباید فضا را به سمت اخبار ناامید کننده کشاند، مردم در این موقعیت نیاز به آرامش و اخبار شاد و امیدوار کننده دارند.

وی افزود: مردم واقعا خسته هستند، امروز شاهد افزایش افراد مبتلا به سرطان، کاهش سن سکته قلبی در جامعه هستیم و من فکر می‌کنم مسئولیت ما این است که مردم را فدای جریانات سیاسی نکنیم، چرا که این امر خیانت به نظام و مردم است.

مجیدی در خصوص رسانه‌های استان در ارتباط با حیطه بیمه سلامت و تعامل با این اداره کل گفت: بنده حدود 80- 90 درصد از عملکرد مطبوعات استان رضایت دارم و قدردان زحمات بی دریغ این قشر در راستای تنویر افکار عمومی هستم.

ضرورت توجه به بیمه درمانی خبرنگاران استان

رئیس خانه مطبوعات استان نیز در این نشست به بیان دغدغه های درمانی خبرنگارن پرداخت و افزود: تعدادی از افراد رسانه ای در استان نه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و نه دارای دفترچه درمانی می باشند و حل مشکل درمانی این قشر ضروری است. وی در ادامه خواستار ایجاد شرایطی برای بهره مندی اعضا از بیمه تکمیلی شد.

فلاح هم چنین از اعلام آمادگی خانه مطبوعات در خصوص برگزاری همایش های تخصصی در حوزه سلامت، برگزاری جشنواره استانی در بخش سلامت و بیمه درمانی، اجرای کارگاه های آموزش مفاهیم بیمه ای و درمان و برگزاری تورهای رسانه ای به منظور آشنایی بیشتر اصحاب رسانه با فعالیت های بیمه سلامت استان شد.

 مدیر کل بیمه سلامت استان بعد از شنیدن خواسته های رئیس و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات از اعلام آمادگی برای تسهیل شرایط بیمه درمانی خبرنگاران خبر داد و بر افزایش تعاملات با این مجموعه تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها