خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی خبر داد

اهدای 2 کیلوگرم طلا توسط مردم برای بازساری ستاد عتبات عالیات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی از اهدای دو کیلوگرم طلا توسط مردم برای بازساری ستاد عتبات عالیات استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۹۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حسن حسینی صبح امروز در جشن«نشان محبت» با اشاره به اینکه با تلاش و همت مردم آذربایجان‌غربی و با عنایت خداوند متعال در سال‌های آتی از رتبه ۳۰ به رتبه دوم خواهیم رسید، اظهار کرد: از سال 85 که ستادبازسازی عتبات عالیات کار خود را در استان آغاز کرد هیچ دفتری برای کار نداشته تا اینکه در نیمه دوم سال 95 دفتر این ستاد در استان راه اندازی و جذب نذورات مردم آغاز شد.

وی افزود: ستاد عتبات و عالیات آذربایجان‌غربی از سال آغاز به کار خود تاکنون دو میلیارد تومان نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در استان جمع‌آوری کرده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این نذورات شامل دو کیلوگرم طلا، ۲۰۰ تن سیمان، ۱۰۰ تخته فرش و سنگ‌های تراورتن بوده است.

وی با تاکید بر اینکه باید با دست به دست دادن مردم خیر آذربایجان‌غربی بیشتر بتوان در راه اهل بیت(ع) قدم برداشت، عنوان کرد: با توجه به اینکه شیعه و سنی به ائمه اطهار، علاقه و اعتقاد  خاصی دارند با وحدت و همدلی، همراه هم در بازسازی قبور اهل بیت‌(ع) شرکت می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات