سدنا خونچین نوجوان بسیجی قائم شهری مدال طلای خود را تقدیم شهید مدافع حرم محمد بلباسی کرد.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۱۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،به نقل از روابط عمومی سپاه قائمشهر، سدنا خونچین نوجوان بسیجی قائم شهری مدال طلای خود را تقدیم شهید مدافع حرم محمد بلباسی کرد.

 ابراهیم یعقوبی در تجلیل از این نونهال ارزنده قائم شهری گفت : شهدای این مرزو بوم جان خود را در مسیر اعتلاوحفظ انقلاب تقدیم کردند لذا این کار شما نیز در راستای حفظ ارزشهای انقلاب قلمداد می شود .

فرمانده سپاه قائم شهر در ادامه ضمن تقدیر از خانواده این ورزشکار نونهال بخاطر تربیت چنین فرزندی افزود : در شرایطی که کشور چه از داخل و چه از خارج مورد هجوم هجمه های فراوانی است ای عمل شما در جایگاه رفیعی قرار دارد ونشانگر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای جدید است.

ابراهیم یعقوبی ضمن اهدای لوح سپاس و تجلیل از این ورزشکار نونهال اذعان کرد: عمل شما فراتر از سن شما است واین یعنی تفکر جهادی در جامعه پویا وفعال است وشما در بین هم سن و سالهایتان به عنوان یک الگو به حساب خواهید آمد.

نونهال بسیجی سدنا خونچین اهل قائم شهر در سن 12 سالگی وتحصیل در کلاس هفتم به مدت 4 سال در رشته کاراته سبک شوتوکان تحت مربی گری خانم محسن پور فعالیت می کند که به مدت 2سال در مسابقات حضور دارد ،وی در مسابقات بین المللی تهران رده سنی نونهالان مدال طلای این رشته را در بین 7کشور کسب کرد .

قابل ذکر است سدنا خونچین 2مدال برنز این رشته را نیز در کارنامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها