خبرهای داغ:
سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی:

دفاع مقدس دلاوری و شجاعت مردم را آشکار ساخت

سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی تاکید کرد: دوران دفاع مقدس در تاریخ ایران نقطه عطفی بود که حضور مردم در صحنه ها و دلاوری ها و شجاعت های آن ها را آشکار ساخت و امروز این وظیفه ما است که با استفاده از ابزارهای مختلف و بخصوص زبان هنر، این جان نثاریها و رشادت ها را برای آیندگان روشن سازیم و شرمنده خون شهدا نباشیم.
کد خبر: ۹۰۹۰۰۳۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، سید محمد حسین بلاغی در دیدار با سردار عزت الله جعفری در خصوص شب های خاطره، برنامه های مشترک، همسو بودن تولیدات و همفزایی بیشتر بین این دو ارگان فرهنگی بحث و تبادل نظر شد.
سرپرست حوزه هنری استان به فعالیت های حوزه هنری استان در خصوص برگزاری شب های خاطره دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حوزه هنری استان تا کنون توانسته است 12 عنوان شب خاطره با موضوعات مختلفی چون شب خاطره ویژه اسرا و آزادگان، شهید باکری، شهید تجلایی، شهدای دانش آموز، شهدای مرزبانی، دریادلان خط شکن و ... برگزار نماید.
بلاغی در ادامه خواستار همکاری بیش از پیش اداره کل بنیاد حفظ آثر و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با حوزه هنری استان شد و افزود: این ارگان فرهنگی مشترکات زیادی با هم دارند و می توانند در جهت هم افزایی بیشتر برنامه های مشترکی را اجرا نمایند.
وی بیان کرد: با توجه به ماموریت های این دو نهاد انقلابی و ارزشی بایسته است که در خصوص همسو بودن تولیدات فرهنگی هنری نیز همکاری های تنگاتنگی داشته باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها