کارشناس مسائل مذهبی در میبد:

انسان با پیشه کردن صبر و تقوا از یاری خدا بهره مند خواهد شد

کارشناس مسائل مذهبی گفت : کسانی که صبر و استقامت و تقوا پیشه کند ، اگر هم هیچ کس آنها را یاری نکند ، خدا آنان حمایت و یاری می کند.
کد خبر: ۹۰۸۹۵۰۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، شیخ مرتضی برزگر از روحانیون حوزه علمیه میبد وکارشناس مسائل مذهبی درنشست تربیت و تعالی که با حضوربانوان بسیجی در حوزه مقاومت بسیج خدیجه الکبری میبد برگزار شد ، با اشاره به این موضوع و بیان روایت هایی از تاریخ اسلام که در آنها به امداد های غیبی در جریان پیکارهای حق و باطل و نیز انجام امور اشاره دارد ، اظهار کرد: اگر ارتباط انسان با ملائکه و خدا خوب باشد ، هیچ شیطان و جنی نمی تواند به او آسیب رسانده و او را از راه منحرف کند و در همه شرایط خدا از او دفاع خواهد کرد.
وی افزود : ماجرای طبس و جنگ هشت ساله ایران حتی آمریکایی ها هم را به اعتراف وادارکرد که یک نیروی غیبی پشتیبان مردم ایران است.
کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: مردم ما، مردم ولایت مداری هستند و به همین علت دشمن درصدد است روح ایمان به خدا را از مردم بگیرد تا در سایه آن بتواند به اهداف خود برسد.
برزگر طلب آزادی های بی قید و شرطی که مطرح می شود و درقالب تفاهم نامه هایی مانند 2030 گنجانده شده است را یادآور شد و گفت : این آزادی ها را در جامعه اسلامی نمی توان جا انداخت ، این آزادی ها مختص به کشورهای غربی و آمریکایی ها است.
وی با اشاره به اینکه با نهادینه کردن ایمان در جامعه ، می توان خدا را پشتیبان خود کرد و در انجام امور موفق شد و به اهداف خود رسید ، گفت : به فرموده حضرت امام (ره) یک راه میان بری در مسیرعرفان به نام ولایت فقیه وجود دارد که به واسطه آن می توان به حقیقت امور و کرامت دست یافت.
کارشناس مسائل مذهبی در ادامه تصریح کرد: با ایمان ، پایداری ، پارسایی ، جهاد ، اخلاص و مخلص بودن می توان امدادهای غیبی را نصیب خود کرد.
ارسال نظرات