مراسم اربعین دو شهید روستای ژیوار شهرستان سروآباد برگزار شد

مراسم چهلم دو شهید روستای ژیوار شهرستان سروآباد با حضور خانواده‌های معظم شهدا، امامان جمعه و جماعت ، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان، فرماندار سروآباد ، فرمانده سپاه مریوان ، برخی از روسای شهرستانی ، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در سالن شهید مصلح مرادی سپاه سروآباد در تاریخ برگزار شد
کد خبر: ۹۰۸۸۷۲۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ سلیمی فرمانده سپاه مریوان در این آئین ضمن تسلیت به خانواده‌های معظم شهدا روستای ژیوار اظهار داشت: افرادی که در راه خدا و در راه دفاع از انقلاب اسلامی و برای صیانت از کشور اسلامی خود در برابر بیگانگان از خود گذشتگی دارند و جان خود را فدا می‌کنند همیشه زنده و جاودان هستند.


وی ادامه داد: هرگز نباید انسان گمان کند و هرگز نباید بر زبان بیاورد که افرادی که در راه خداوند کشته می‌شوند مرده اند چرا که چنین افرادی بر اساس آیات الهی زنده هستند و در نزد خداوند روزی داده می‌شوند.

فرمانده سپاه مریوان خاطر نشان کرد: خانواده‌های این شهدا باید به داشتن چنین فرزندانی افتخار کنند و از اینکه چنین فرزندانی را تقدیم انقلاب اسلامی نموده اند بر خود ببالند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد درک نمی‌کنند و شهادت جوانان این دیار را به معنای از دست دادن این افراد می‌دانند درحالی که اینگونه نیست و شهدا از دست نخواهند رفت.

سرهنگ سلیمی گفت:: پیام همه شهدا، دفاع از اسلام، قرآن و معارف اسلامی بود و در این راه نیز جان خودشان را فدا کردند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات