خبرهای داغ:

بازدید نمایندگان سفارت ژاپن از نمایشگاه دستاوردهای ستاد احیای دریاچه اورمیه

نمایندگان سفارت ژاپن از نمایشگاه دستاورد‌های ستاد احیای دریاچه اورمیه در میاندوآب بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۱۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، تاپ سو سینو مشاور سیاست گذاری ژاپن برای محیط زیست ایران و از متخصصان آژانس همکاری های ژاپن موسوم به جایکا در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های ستاد احیای دریاچه اورمیه به خبرنگاران گفت: بر اساس تحقیقاتی که انجام دادیم متوجه شدیم چالش احیای دریاچه اورمیه یکی از بزرگترین چالش های فعلی ایران است.

نمایشگاه دستاوردهای احیای دریاچه ارومیه با محوریت پروژه مشارکت مردم در احیای دریاچه در میاندوآب برپا شده است، این نمایشگاه نخستین گزارش عملکرد میدانی و ملموس دولت در ۵ سال اخیر در مقابل افکار عمومی است.

در این نمایشگاه دستاوردهای این پروژه از جمله انواع روش‌های آبیاری، کشت‌ها و محصولات جایگزین، انواع بذرهای کشت‌های جایگزین، حفاظت از تنوع‌های زیستی و اقتصاد محیط‌زیست، دستاوردهای فنی صندوق خرد زنان روستایی، مدیریت مصرف آب، دستاوردهای فنی تولید انواع محصولات در فصول مختلف سال در معرض دید مردم و متخصصان گذاشته شده بود.

نخستین نمایشگاه دستاوردهای پروژه مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه به مدت سه روز از 17 الی 19 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی میاندوآب برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات