رونمایی از کتاب «سرباز کوچک امام» در کردستان

کتاب سرباز کوچک امام که حاوی سرگذشت کوچک‌ترین آزاده سرافراز کشورمان مهدی طحانیان است طی مراسمی روز چهارشنبه ۲۱ آذر ماه جاری در دانشگاه کردستان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۴۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، معاون عملیات قرارگاه خاتم الاوصیاء استان کردستان اظهار داشت: به همت این قرارگاه، مراسم رونمایی از این کتاب با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

سید امجد حسینی با اشاره به اینکه برنامه مذکور پویش ملی است که در سطح کشور اجرا می‌شود، افزود: تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب سرباز کوچک امام از مهمترین ویژگی‌های برجسته این کتاب ارزشمند است.

وی با بیان اینکه این کتاب به قلم فاطمه دوست کامی منتشر شده است، تاکید کرد: این کتاب سرگذشت و زندگینامه کوچک‌ترین آزاده کشورمان مهدی طحانیان است.

معاون عملیات قرارگاه خاتم الاوصیاء استان کردستان یادآور شد: مهدی طحانیان در مراسم رونمایی این کتاب در دانشگاه کردستان حضور دارد و راوی این اثر خواهد بود.

حسینی از جمله برنامه‌های این مراسم برگزاری جشن امضای مسئولان است، گفت: سخنرانان این مراسم رونمایی هم آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه در کردستان و حجت الاسلام عباس عربیان مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء استان هستند.

وی قیمت هر جلد این کتاب را ۳۵۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: امکان خرید این کتاب برای علاقمندان در محل برگزاری مراسم رونمایی فراهم است.

کتاب «سرباز کوچک امام (رحمه‌الله)» به قلم فاطمه دوست‌کامی در ۷۶۱ صفحه، توسط انتشارات پیام آزادگان منتشر شده و اینک در دسترس علاقمندان قرار دارد.
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات