فرمانده سپاه آمل:

ساخت و تحویل 10 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا به نیازمندان

سرهنگ عیسی زاده: با تلاش نیروهای بسیج سازندگی سپاه کربلا و شهرستان آمل و همکاری کمیته امداد امام(ره) مراحل ساخت 10 خانه محروم روستاهای این شهرستان در هفته مبارک بسیج مستضعفین پایان و این منازل به نیازمندان اهدا و تحویل شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۱۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در حاشیه بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه آمل از مراحل ساخت خانه محروم توسط سازمان بسیج سازندگی  سپاه کربلا و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان در روستای تیار منطقه چلاو،  سرهنگ پاسدار عیسی زاده در گفتگو با بسیج اظهار داشت: با تلاش نیروهای بسیج سازندگی سپاه کربلا و شهرستان آمل و همکاری کمیته امداد امام(ره)  مراحل ساخت 10 خانه محروم روستاهای این شهرستان در هفته مبارک بسیج مستضعفین پایان و این منازل به نیازمندان اهدا و تحویل شد.

فرمانده سپاه آمل با اشاره به انجام مقدمات برای ساخت 45 خانه محروم توسط بسیج سازندگی در سطح شهرستان آمل افزود: با مجاهدت و تلاش ناحیه مقاومت بسیج تا امروز مقدمات ساخت و اجرای فنداسیون اولیه 20 خانه محروم آغاز و چانچه شرایط و امکانات از قبیل تهیه و تملک زمین  و مصالح ساختمانی و ... بخوبی فراهم شود در دهه فجر امسال و در 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی این تعداد خانه نیز به نیازمندان تحویل خواهد شد.

سرهنگ پاسدار عیسی زاده گفت: مابقی خانه هایی که قرار است با همت بسیج سازندگی برای نیازمندان احداث گردد در صورت تهیه امکانات و شرایط لازم با همکاری کمیته امداد امام (ره)، شوراهای شهر و روستا، فرمانداران و پایگاه های مقاومت و همچمین کمک خیرین در موعد آن انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها