سردار سپهر:

برخی مسئولان کشور از آمریکا وحشت دارند/ بسیج و سپاه بیشترین سهم در تمدن‌سازی اسلامی را بر عهده دارند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی مسئولان کشور از آمریکا وحشت دارند در حالی که خداوند همواره به امداد الهی وعده داده است.
کد خبر: ۹۰۸۸۰۱۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار محمدحسین سپهر در گردهمایی فعالان علمی و پژوهشی بسیج که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: برای انقلاب اسلامی ایران فرآیندی متصور شده و اکنون در مرحله ساخت دولت اسلامی و بعد از آن منجر به تمدن‌سازی اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش شود که مؤلفه‌های بزرگ تعیین سرنوشت بشری زودتر انجام شود، افزود: اگر ما عرضه‌ای برای دولت سازی نداشته باشیم، طبق وعده الهی جریانی دیگری حکومت را بر عهده می‌گیرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه عده‌ای می‌گویند اسلام نظام‌ساز نیست، گفت: این حرف کامل اشتباه بوده و در این فرایند نقش خواص بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه نقش نیروهای مسلح در فرآیندسازی اسلام بی‌بدیل است و باید آرمان‌های بزرگ تمدن اسلامی محقق شود، ادامه داد: بزرگ‌ترین مؤلفه تمدن اسلامی علم و دانش است.

سپهر با اشاره به اینکه آینده تمدن اسلامی در صدر اولویت‌های کشور قرار دارد و بیداری اسلامی در غرب آسیا و آفریقا نمونه این موارد است، عنوان کرد: ویژگی اصلی تمدن‌سازی اسلامی باور به وقوع این حادثه بزرگ است.

وی با بیان اینکه برخی مسئولان و مجریان کشور از آمریکا وحشت دارند و خداوند همواره به امداد الهی وعده داده است، تصریح کرد: بیشترین بیانات رهبری علم و فناوری و دومین تأکید ایشان بر ایمان به خداوند است.

فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جریان سلفی‌ موجب وهن در جهان علیه اسلام شده است، خاطرنشان کرد: نخبگان، خواص و مردم  باید از نگاه به خارج چشم‌پوشی کنند و به خودکفایی درونی بپردازند.

وی با انتقاد از نداشتن راهبردهای کلان و اساسی در کشور،  به‌خصوص در  تولید ثروت و بانکداری اسلامی بیان کرد: بیشترین سهم در تمدن‌سازی اسلامی را بسیج و سپاه بر عهده دارند.

سپهر با اشاره به پرسش خود از مدیری برای نبود صنعت خوب در خودروسازی، گفت: مدیر خودروساز به من گفت که نیروهای مسلح فرمانده دارند، ولی صنعت خودروسازی فرمانده مشخصی ندارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه تربیت نیروی انسانی و دانش باید در دستور کار نیروهای مسلح قرار گیرد، ادامه داد: به‌وسیله همین دانش، رژیم صهیونیستی را نابود خواهیم کرد و فرهنگ بسیجی در لبنان، سوریه و عراق گسترش یافته است که نمونه موفق تمدن‌سازی است.

ارسال نظرات