بخشدار مرکزی نکا:

گازرسانی به هر روستای نکا ۱۵ میلیارد ًاعتبار نیاز دارد

بخشدار مرکزی نکا گفت: براساس اعلام کارشناسان حوزه گازرسانی، به ازای هر روستا برای گازرسانی 15 میلیارد ریال هزینه پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۱۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از فارس ، عقیل محمودی‌سفیدکوهی، شنبه‌شب  در همایش روابط عمومی‌های شهرستان نکا در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به قرار گرفتن در چهلمین سال انقلاب اظهار کرد: گازرسانی به روستاها یکی از برنامه‌های مهم اجرا شده در سال‌های اخیر بوده است که براساس اعلام کارشناسان این حوزه، به ازای هر روستا 15 میلیارد ریال هزینه گازرسانی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: گازرسانی به روستاهای مختلف بالادست و کوهستانی کار کوچکی نیست و نمی‌توان به راحتی از کنار آن عبور کرد چرا که تنها در شهرستان نکا، به اندازه 20 سال بودجه کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان نکا برای گازرسانی از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

بخشدار مرکزی نکا با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاها هم افزود: در سال جاری با تلاش‌های انجام شده آسفالت 6 روستا اجرایی شد و اکنون در روستای شهاب‌الدین در حال انجام عملیات اجرایی هستیم و روستاهای بایع‌کلا و آلوکنده در دستور کار است که در دهه فجر شاهد اتفاقات خوبی در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها