پوربابایی در بازدید از حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

نظارت بر مربیان عقیدتی و سیاسی و انعکاس برنامه های اجرایی از وظایف شعب نمایندگی است

نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در بازدید از حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در تشریح وظایف شعب نمایندگی ,تایید محتوا , نظارت بر مربیان عقیدتی هادیان سیاسی و انعکاس برنامه های اجرایی در رسانه های عمومی را از وظایف شعب نمایندگی. حوزه مقاومت برشمرد.
کد خبر: ۹۰۸۷۲۳۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، شعب نمایندگی ناحیه مرکزی یزد از حوزه مهدیه بازدید نمودند.
"پوربابایی"نماینده ولی فیقه در ناحیه مرکزی یزد در این بازدید ضمن تاکید بر اطلاع و اگاهی شعب نمایندگی حوزه از کلیات برنامه های ابلاغی سال و اهم وظایف محوله,بر نگه داری و بایگانی مستندات و گزارشات برنانه های اجرا شده و به روز بودن انها سفارش نمود.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت تایید محتوا در نشست های روشنگری و عقیدتی سیاسی حوزه و پایگاهای مقاومت ,خاطرنشان کرد:اگرچه شعب نمایندگی مجری برنامه ها در پایگاه نیستند ولی نظارت فعالیت های پایگاه و تایید محتوا مطالب و کتابهایی که به متربیان حلقه های صالحین و بسیجیان پایگاه ارائه می شود ,تایید مربیان عقیدتی , شناسایی هادیان سیاسی ,نظر سنجی از برنامه های اجرایی و در اخر انعکاس فعالیت های حوزه و پایگاهای تابعه در رسانه های عمومی توسط مسئول روابط عمومی از اهم وظایف شعب نمایندگی می باشد.
نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد با تصریح تعامل و هماهنگی رابط نمایندگی با فرماندهی حوزه,بر حضور پررنگ شعب نمایندگی حوزه در جلسات شورای فرماندهی و بازدید از پایگاهای مقاومت سفارش نمود.
ارسال نظرات