دیدار حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک با نماینده ولی فقیه در استان / نهاد نمایندگی ولی فقیه تکیه گاه معنوی سپاه است /حفظ معنویت و ارتقای آن رسالت نهادنمایندگی در سپاه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و جمعی از کارکنان این نهاد با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۸۷۱۰۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک در این دیدار با بیان اینکه:سپاه مولود انقلاب اسلامی بوده و طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی، وظیفه نگهبانی و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاور‌های آن را بر عهده دارد گفت:بنابر تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم فرماندهی کل قوا، فلسفه وجودی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حفظ معنویت و ارتقای آن می‌باشد.

او ارتقای معنویت و بصیرت دینی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی آحاد پاسداران و بسیجیان و خانواده‌های آنان با بهره‌گیری از حوزه‌های علمیه و استفاده از روحانیون عالم و عامل و اثرگذار و هماهنگ با سیاست‌های ابلاغی و تعامل هم‌افزا به فرماندهی کل سپاه را از جمله سیاست‌های فعالیت خود در نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح عنوان کرد.

حکمتی نیک با اشاره به اینکه سپاه دارای ماهیت دینی، انقلابی، جهادی، ولایی و مردمی است خاطر نشان کرد: بر اساس همین ماهیت، عناصر اصلی هویت‌ساز و قدرت‌آفرین سپاه، ویژگی‌های مکتبی این نهاد انقلابی و آحاد پاسداران می‌باشد.
 
در این دیدار صمیمی حجت الاسلام حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فلسفه تشکیل نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران به تبیین مأموریت‌های این نهاد پرداخت.

همچنین در این دیدار آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده، ولی فقیه در استانبا تبریک به پاسداران سپاه فتح در خصوص انتصاب شایسته و به حق حجت الا سلام والمسلمین حکمتی نیک با تاکید بر خودسازی پاسدران و مسئولین نمایندگی، ولی فقیه در سپاه، به رسالت پاسداران و طلاب در راستای رشد و تعالی انسان‌ها و جامعه اشاره کرد و گفت:از موهبت‌های عظیم خداوند در انقلاب اسلامی ایران وجود پربرکت سپاه پاسداران با مردانی با آرمان‌های مقتدرانه است.

وی سپاه پاسداران را ستون خیمه انقلاب ارزیابی کرد و ابراز داشت:سپاه پاسداران آبرو و عزت انقلاب اسلامی می‌باشد که پیشتازانه در همه عرصه‌ها از زمان تاسیس همیشه در صحنه بوده و امروز نجات بخش مسلمانان در عرب آسیا و الکوی جهانی شده است.

آیت الله ملک حسینی در ادامه با اشاره به اینکه باید آبروی انقلاب حفظ شودگفت: چگونگی حفظ این عزت با صداقت، ایستادگی، ایثار، اطاعت پذیری از، ولی فقیه امکان پذیر است.

وی افزود: انقلاب ما امروز به عنوان مظهر مقاومت و الگو و حامی کشور‌های مظلوم در منطقه مطرح است و دشمن به همین لحاظ با ما مشکل دارد.
 
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان با بیان اینکه نهاد نمایندگی، ولی فقیه تکیه گاه معنوی سپاه است گفت: فرماندهی در سپاه فتح باید قدر شناسی کند و حمایت خود را از نهاد نمایندگی، ولی فقیه نشان دهد.

وی همچنین از حجت الاسلام حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح خواست تا همچون گذشته، راه اندازی و ادامه فعالیت‌های حلقات صالحین در استان قوت و شتاب گیرد.
ارسال نظرات