در کرج برگزار شد؛

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد استان البرز

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در مراسمی با حضور مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۰۳۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با حضور محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، حجت‌الاسلام علی تقوی معاون منابع انسانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری کشور، حجت‌الاسلام صادق رزاقی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان البرز و جمعی از معاونان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و دفاتر نهاد رهبری استان البرز در سالن اجتماعات شهید مطهری واحد کرج برگزار شد.

معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد استان البرز

رزاقی در این مراسم با اشاره به جایگاه دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به عنوان حضور یک عالم دینی در جمع فرهیختگان دانشگاهی گفت: عالمان دینی وارثان انبیا هستند و همه انبیا بر حفظ اصول خمسه و محافظت از جان، مال، عقل، نسب‌انسان و مسیر الهی اجماع داشته‌اند.

وی حفظ جان را به دو صورت حفظ جان طبیعی و حیات و دیگری حفظ جان معنوی و هدایت انسان بیان کرد و ادامه داد: حفظ عقل از سکرهای مختلف می‌تواند به اشکال گوناگون باشد؛ چراکه تنها شراب و سایر مسکرات نمی‌تواند به انسان آسیب برساند و گاهی جوانی، پول و قدرت می‌تواند سکر‌آور باشد و سبب صدمه دیدن انسان و جامعه انسانی شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان البرز، جلوگیری از مسدود‌شدن راه خداوند و هدایت انسان‌ها، حفاظت از عقل به‌عنوان ارزشمندترین سرمایه انسان و حفظ نسب و شجره‌نامه انسان‌ها از آسیب را از وظایف علمای دینی و به تبع آن از وظایف دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها عنوان کرد.

رزاقی تأکید کرد: در همه برنامه‌ریزی‌ها در دفاتر نهاد باید حتماً جنبه تزکیه و تصفیه جوانان مورد توجه قرار گیرد تا با این رویکردها، درک درستی از مسیر حرکت در دانشگاه به وجود آید.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج را ارائه  و از همه مسئولان حاضر خواست همکاری، همدلی و صمیمیت خود با این دفتر را همچنان ادامه دهند.

حجت‌الاسلام داود خوش‌باور مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز  هم با قدردانی از تلاش‌های حجت‌الاسلام هاشمی به بیان برنامه‌های خود در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز پرداخت و اعلام کرد: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه همواره پذیرای همه ایده‌ها، اقشار، نظرات و احزاب است و از حضور فعال همه عزیزان دانشگاهی در اعتلای فرهنگ نام اسلام و انقلاب برگرفته از آن بهره خواهد برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها