خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه طرح کرامت سپاه آذربایجان شرقی:

هدف از اجرای طرح کرامت در مناطق محروم کاهش آسیب هاست

مسئول قرارگاه طرح کرامت سپاه آذربایجان شرقی در جمع فرماندهان، شورای محله ایده لو و شورای حوزه امام کاظم(ع) سپاه غدیر تبریز، هدف از اجرای طرح کرامت را خدمات رسانی به مناطق محروم و کاهش آسیب های احصا شده، عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۸۶۴۰۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی هاشمی با تاکید بر اینکه هدف از طرح کرامت صیانت و تثبیت محلات محروم و حاشیه نشین شهر است، اظهار داشت: تمرکز بسیج در طرح کرامت خنثی سازی تهدیدات، آسیب زدایی بر مبنای آسیب شناسی کارشناسانه و تاثیر گذاری فرهنگی است.

وی با قدردانی از عملکرد فرماندهی حوزه امام موسی کاظم(ع)، فعالیت طرح کرامت 2 در محله ایده لو را دلگرم کننده خوانده و افزود: همواره باید توجه داشت که داشتن نقشه راه و حرکت گام به گام، مهم ترین رکن رسیدن به اهداف و محقق کردن آرمان هاست.

هاشمی با تاکید بر کار قرارگاهی به عنوان مهم ترین عامل در هم افزایی و افزایش بازدهی با انتقاد از همراهی کم ادارات، سازمان ها و نهادهای مسئول در طرح کرامت 2 محله ایده لو، بیان کرد: میز خدمت فرصتی است که مدیران محلات باید آن را در پیشبرد کارها، مغتنم بشمارند.

هدف از اجرای طرح کرامت در مناطق محروم کاهش آسیب هاست

 حجت الاسلام لطفی؛ مدیر فعلی و مصطفی زاده؛ مدیر سابق طرح کرامت محله ایده لو، صمد خلیفه فرمانده حوزه هفت بسیج شهری در این جلسه به بیان دیدگاه ها، مشکلات و راهکارهای خود برای پیشبرد هرچه بهتر طرح کرامت پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها