بهرامیان در دوره تکمیلی بسیج حقوقدانان؛

بسیج حقوقدانان کشور درسه عرصه حاکمیتی خدمت رسانی و بین المللی ماموریت دارد

بسیج حقوقدانان کشور درسه عرصه حاکمیتی عرصه خدمت رسانی و عرصه بین المللی ماموریت دارد.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۴۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۸

به گزارش خبرنگارسیاسی خبرگزاری بسیج مهدی بهرامیان رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور در دومین دوره ی تکمیلی حقوقدانان تراز انقلاب اسلامی گفت:  

 بسیج حقوقدانان کشور درسه عرصه حاکمیتی عرصه خدمت رسانی و عرصه بین المللی ماموریت دارد  عرصه حاکمیتی همین کادرسازی ها مطالبه گری ها و گزارش ها ست،مثلا از مسئولین پرسیده میشود که چرا برجام تصویب شده چرا سی اف تی به تصویب رسیده است اینها مطالبه گری میشود از مسئولین دربسیج حقوقدانان.

بهرامیان گفت: بسیج از جنس مردم است بسیج یک فرهنگ و تفکر است وابسته به کسی نیست اگر اینطوری نباشد ما نمیتوانیم آنچه درقانون اساسی و درآرمان های امام راحل است را به تحقق برسانیم اینکه بعضی ها بسیج را مهم نمیدانند و آنرا وابسته میدانند غلط فکر میکنند.

وی افزود: ما ظرفیت عظیمی درکل کشور داریم امروز بالغ بر 800 هزار نفر حقوقدان داریم درکل کشور که ازاین مقدار 45 هزار نفر بسیجی هستند اعم از کارمندان قوه قضاییه و دیگر افراد.

وی با اشاره به وظایف بسیج حقوقدانان افزود : دو محور نباید فراموش شود کاربسیجی و خدمت جهادی بسیجی لازم هست واگر امروز برای مردم و نظام وقت نگذاریم قطعا نمیتوانیم مشروعیت بخشی به نظام را تحقق ببخشیم.

مسئول بسیج حقوقدانان کشور درپایان گفت : خداوند میفرماید جهاد کنید امروز کسی با مال خود کسی با علم کسی با رزم خود باید این فرمان را انجام دهد اگر این کار را نکنیم محکوم به فناهستیم این راخداوند درقرآن فرموده است. حقوقدانان تکلیفی مضاعف از افراد جامعه دارند به ویژه حقوقدانانی که منبعث از قرآن و فقه تکلیف دارند و مبتنی بر دیانت خود تکلیف دارند این امر مهمترین مسیری است که انبیا و اولیا درآن قدم برداشته اند یعنی تحقق عدالت و مبارزه با ظلم وفساد و چیزی غیر از این نداریم و انشاالله که حقوقدانان بسیجی بتوانند با کمک امام زمان ارواحنا فداه دراین مسیر قدم بردارند.

 

ارسال نظرات