به همت بسیج اساتید استان گلستان برگزار گردید

همایش نقش بسیج در اهداف متعالی انقلاب اسلامی

سردار ملک گفت: بسيج بايد خود را فداي جامعه كند؛ چراکه بسيج متعلق به مردم است.
کد خبر: ۹۰۸۶۱۳۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، سردار علی ملک در همایش بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با موضوع نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: بسیج نهادی برخواسته از بطن جامعه است که در تمام حوزه‌ها ورودی کارشناسانه داشته و یک حرکت رو به جلو و با شتاب مثبت دارد.


وی ادامه داد: بسیجیان باید با روحیه جهادی و مدیریت جهادی در تمام حوزه‌ها حضوری مقتدرانه داشته باشند و در کنار انتقادهای سازنده، راهکارهای عملی لازم را نیز در دستگاه‌های اجرایی ارائه دهند.


مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، ایستادگی با الهام از تفکر بسیجی را تنها راهکار مقابله با حربه‌های دشمنان دانست و افزود: جوانان امروز باید حوادث انقلاب و جنگ تحمیلی را مطالعه کنند و دانشجو نباید نسبت به گذشته پرافتخار خود بیگانه باشد.

ملک با اشاره به خاطرات جنگ سوریه اظهار کرد: دشمنان این نظام و انقلاب در تلاش‌اند تا جوانان را نسبت به حوادث و افتخارات دوران دفاع مقدس بی‌تفاوت جلوه دهند و با طرح مسائل گوناگون درصدد ضربه زدن به نظام هستند.

وی تصریح کرد: امروز جوان دانشجو باید خود را برای شکستن مرزهای دانش آماده کند و با اخلاق اسلامی و پایبندی به ارزش‌ها و اصول دینی زوایای ناشناخته دشمن را بشناسد.

سردار مدافع حرم ضمن آنکه جامعه‌ای که در آن به‌صورت انقلابی عمل شود را دغدغه‌مند دانست ، افزود: بسيج بايد خود را فداي جامعه كند؛ چراکه بسيج متعلق به مردم است.

منبع: روابط عمومی سازمان  بسیج اساتید استان گلستان

ارسال نظرات