ورزش صبحگاهی شهروندان باقرشهری جام طلای مشارکت گرفت

خبرگزاری بسیج: در همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی باقرشهر چندین هزار شهروند در کنار هم ورزش کردند و مسیر استادیوم ایثارگران مجموعه عطر سیب شهرداری باقرشهر را تا بوستان فدک ( بانوان) این شهر پیاده روی کردند . در این همایش که با استقبال ویزه شهروندان روبرو بود مدیران شهری ادارات و صنایع ، ورزشکاران و هنرمندان ملی ، استانی و محلی حضور داشتند .
کد خبر: ۹۰۸۵۹۶۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸

زیباترین تصویر این برنامه که به درخواست کمیسیون ورزشی شورای اسلامی و تربیت بدنی شهرداری و شورای اسلامی در دستور اجرایی و کاری روابط عمومی قرار گرفت ، مشارکت اغلب شهروندان در رده های سنی مختلف بود . تجمع شهروندان از ساعت 7 صبح در استادیوم ایثارگران و دمیدن سوت ورزش همگانی در این استادیوم بیانگر مشارکت بالای شهروندان باقرشهری در برنامه های گروهی و ورزشی بود .

حضور شهروندان از منطقه 20 ، کهریزک و حسن آباد نشان می داد ، اغلب خانواده ها از ورزش های گروهی و خانوادگی استقبال می کنند و لازم است مسئولان مربوطه به طراحی های کاربردی ویزه ای را به این منظور دردستور کار خود قرار دهند .

دکتر علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر با تقدیر از برنامه ریزی خوب واحدهای روابط عمومی و تربیت بدنی شهردار ی گفت : حضور و همت همکاران خوبم در حوزه هایی چون خدمات شهر ، مدیریت بحران فضای مناسبی را برای این حضور گسترده مردم فراهم کرد که جای تقدیر دارد . این برنامه که میزان استقبال مردم باقرشهر و شهرهای اطراف از آن بیانگر موفقیت آن در جذب مخاطب بوده است ، فرصت مغتنمی بود تا همه ارگانها و مدیران شهری اتحاد و انسجام خود را به نمایش بگذارند . حضور برادران خوب و ارزشمندم در سپاه حضرت سید الشهدا ، سپاه ناحیه روح الله و بسیج شهری و اداری در کنار مردم و صیانت از امنیت آنها و همچنین اهدای هدایا از سوی برخی صنایع چون پالایشگاه ، نفت بهران ، شهرک صنعتی شهرسنگ ، سایپا و شرکت انرژی رنگ زیبای همدلی داشت .

شهرداری باقرشهر در ادامه با اشاره به حضور محمد انصاری بازیکن تیم پرسپولیس که با وجود مصدومیت دعوت شهروندان باقرشهر را لبیک گفت و همچنین هنرمندان صداو سیمای جمهوری اسلامی و ورزشکاران و نام آوران ملی را بیانگر فاصله صغر میان مردم با هنرمندان و ورزشکاران داشت افزود : حضور گرم این بازیکن محبوب و مردمی و بازیگران ارزشمندی چون رضا رویگری برای شهروندان قابل ارزش بود و شهروندان با تقدیر از آنها ، حضور این عزیزان را در شهر شایسته تجلیل دانستند .

عین الله آقاپور ، رییس شورای اسلامی باقرشهر با تقدیر از حضور گسترده شهروندان در این برنامه ورزشی گفت : این شورو اشتیاق مردم و استقبال آنها از برنامه نشان می دهد ما باید برنامه های اینچنینی بیشتری برایشان تعریف کنیم چرا که علاقه مندی لازم برورزش عمومی در میان شهروندان وجود دارد .

حضور خیل کثیری ازهمسایه های خوب از کهریزک ، حسن آباد و منطقه 20 بیانگر یکرنگی همه مردم باهم و بی اهمیتی مرزهای حغرافیایی  چون شهر من ، شهر تو و شهر اوست . این مردم در همه صحنه ها با هم به خروش می آیند . صحنه های سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی وقتی عظمت دارند که همه مردم باهم هستند . این صبح و این ورزش همگانی یکی از زیباترین خاطرات ما در باقرشهر به یادگار خواهد ماند .

حسین ابراهیمی ، عضو شورای اسلامی و دبیر کمیسیون ورزشی این شورا با تقدیر از شهرداری باقرشهر در حسن مدیریت و اجرای این برنامه گسترده از حضور شبکه های تلویزیونی شما ، جام جم ، شبکه تهران و واحد مرکزی خبر و دیگر نشریات سراسری و محلی تقدیر کرد و گفت : این برنامه با همراهی مالی و مشارکت ادارات پالایشگاه نفت تهران ، سایپا ، نفت بهران ، شرکت انرژی و شهرسنگ برگزار شد و هدایای نفیسی چون کمک هزینه کربلای معلی ، مشهد مقدس ، فرش ، تلویزیون ، دوچرخه  ، اسکوتر و غیره  برای شهروندان تهیه و طی قرعه کشی به آنها اهدا شد . قطعا این حضور گسترده مارا تشویق می کند تا برنامه های ورزش همگانی بیشتری را برای شهروندانمان تعریف کنیم .

این مراسم که با اجرا و  پخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی صورت گرفت میزبان تعداد بسیار زیادی از هنرمندان و نام آوران کشورمان بود . 

ارسال نظرات