جلسه مجمع سر مربیان حلقه‌های صالحین در بهاباد برگزار شد

جلسه مجمع سر مربیان حلقه‌های صالحین با حضور سرمربیان در محل سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۵۵۲۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام سعید علی آبادی مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج درسخنا نی به موضوع طرح اندیشه ورزا ن. ولایت اشاره کرد وگفت: این دوره یک طرح سنگین معرفتی، اندیشه ورزی و بصیرت افزایی برای جوانان است که معرفت آن‌ها را نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی بیشتر می‌کند.
وی تصریح کرد:: هدف اصلی دشمنان شبه افکنی و تشویش اذهان عمومی و ایجاد تردید در بین جوانان نسبت به تعالیم روح بخش قرانی و اسلامی است.
علی آبادی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین سنگری برای مقابله با جنگ نرم و نفوذ فرهنگی دشمنان است، عنوان کرد: فعالیت در عرصه جنگ نرم مسئولیت سنگینی است و باید به نحو احسن این ماموریت را انجام داد.
مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه با تاکید بر ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و اندیشه‌های اسلامی گفت: سرگروه‌ها با بیان اسلام ناب محمدی، بیان واقعه عاشورا و زندگی نامه ائمه معصومین (ع) و همچنین رشادت‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس می‌توانند اندیشه‌های اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل امروز ترویج دهند.
وی بیان کرد: ترویج آموزه‌های دینی، تبیین منویات رهبری، بیان خاطرات شهدا و مسائل روز، بخشی از برنامه‌های معرفتی، تربیتی، بصیرتی، اعتقادی و اخلاقی حلقه‌های صالحین است.
در پایان سرمربیان هرکدام نظرات و پیشنهادات خودرادرموردطرح اندیشه ورزان ولایت ارائه دادند.

ارسال نظرات