خبرهای داغ:

همایش پیشگیری از اعتیاد در سراب برگزار شد

فرماندار سراب در این همایش گفت: جوامع در دنیای امروز با چالش‌هایی مواجه هستند و غفلت از این چالش ها چه بسا آینده زندگی بشری را به خطر بیاندازد، به همین علت آن هایی که به مسائل اجتماعی اهمیت قائل هستند می‌دانند اگر بعضی از مسائل اجتماعی مدیریت نشوند زندگی انسانی در همه جوانب تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۰۸۵۴۲۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ایرج ثقفی افزود: یکی از برنامه هایی که در حوزه اجتماعی باید مد نظر داشته باشیم این است که جامعه خود را به لحاظ توسعه همه جانبه توانمندسازی کنیم.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان نیز در ادامه بهترین راه مبارزه با مواد مخدر را معتاد نشدن عنوان کرد و ادامه داد: اگر بتوانیم افراد سالم جامعه را حفظ کنیم بزرگترین خدمت را   به جامعه انجام داده ایم و باید با اطلاع رسانی، مانع درگیرشدن افراد سالم به اعتیا د شویم چرا که برگشت از اعتیاد سخت است.

بهروز مهدوی، نیز ریشه اعتیاد را قلیان و سیگار عنوان کرد و خواستارجدی گرفتن این موارد از سوی جوانان شد و بیان کرد : پیش نیاز اعتیاد، قلیان و سیگار است که متاسفانه این موضوع از سوی جوانان جدی گرفته نمی شود .

این همایش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه های سراب، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و کمیته فرهنگی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها