خبرهای داغ:
مدیر عامل هلال احمر آذربایجان شرقی:

پایگاه‌های زمستانی هلال احمر از 22 آذر در جاده‌های آذربایجان شرقی مستقر می‌شوند

مدیر عامل هلال احمر آذربایجان شرقی در جلسه ستاد مدیریت بحران آذربایجان شرقی با بیان اینکه از 22 آذرماه تا 22 اسفند ماه اکیپ‌های زمستانی ما در محورهای اعلامی حضور پیدا می‌کنند گفت: اکیپ هلال احمر در 9 پایگاه موقت و در 29 پایگاه ثابت تا 22 اسفند ماه فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۸۵۱۲۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، سعید کنعانی با اشاره به اینکه 27 پایگاه جمعیت هلال احمر در 12 ماهه اخیر به صورت ثابت فعالیت کردند اظهار داشت: 2 پایگاه ثابت کوهستانی در کوه عون ابن علی و سهند دائما آماده امدادرسانی هستند.

وی افزود: سال گذشته چهار پایگاه طرح زمستانی در کهریز، بستان آباد، گردنه صائین و عوارضی اتوبان پیامبر اعظم فعال بودند که امسال نیز افزایش پایگاه‌های موقت زمستانی را در برنامه پیش رو داریم.

کنعانی با بیان اینکه امسال 4 پایگاه موقت را به 9 پایگاه رسانده‌ایم، ابراز داشت: این پایگاه‌ها در ملکان، عجب‌شیر، جلفا، پلیس راه آذرشهر، مسیر تسوج و مرند از 22 آذرماه مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه از 22 آذرماه تا 22 اسفند ماه اکیپ‌های زمستانی ما در محورهای اعلامی حضور پیدا می‌کنند تشریح کرد: اکیپ های هلال احمر در 9 پایگاه موقت و در 29 پایگاه ثابت تا 22 اسفند ماه فعالیت می‌کنند و پس از آن طرح عید نوروز آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها