یادواره ‌شهدای کرامت؛

عزت و سربلندی ایران مرهون خون پاک شهیدان است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عزت و سربلندی امروز کشورمان حاصل رشادت های خالصانه جوانان این مرزو بوم است که امروز امنیت را برایمان به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۹۰۸۴۴۷۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان؛ ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در یاد‌واره شهدای ‌حادثه  تروریستی دری مریوان، "شهدای کرامت" با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تروریستی مریوان اظهار داشت:  ایثار، فداکاری، جانفشانی شهدا و رزمندگان این مرز و بوم، ایران اسلامی را به بالاترین درجه افتخار و عزت رساند.

 وی با بیان اینکه از خدواند متعال می‌خواهیم به ‌پدران و مادران شهدا که در برابر شهادت فرزندانشان صبر کرده‌اند، ‌اجر فراوان ‌عنایت فرماید، افزود: ‌این خطه از ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس‌ در دفاع از این آب و خاک، حدود 10 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده‌‌ که این نشانه کرامت ‌مردم نزد خداوند است.

 ماموستا رستمی شهدا را بندگان برگزیده خداوند عنوان کرد و افزود: این کبوتران خونین بال مصداق عینی ولایتمداری در دفاع از اسلام هستند و درس آزادی و وفاداری را به همه هدیه دادند.

 نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری یادواره شهدا را  فرصتی مغتنم و ارزشمند برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و آحاد مردم را برای تداوم این مسیر توصیه کرد.

 ماموستا رستمی با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ وقت قصد تجاوز به کشوری را نداشته است، خاطرنشان کرد: ‌کشورمان براساس دین اسلام، ‌صلح و دوستی بین ملت‌ها را دنبال می‌کند، اما دشمنان باید بدانند‌ هیچ‌گاه ‌فرزندان این کشور برای دفاع از «دین، ناموس و اسلام» نخواهند نگذاشت دست ناپاک تروریست‌ها به ایرا‌ن برسد.

 وی گفت: عزت و سربلندی امروز کشورمان حاصل همین رشادت های خالصانه جوانان بی ادعای است  که  با شهادت خود امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.و وظیفه امروز ما  تلاش برای  ادامه دادن راه این عزیزان است.

 نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با قدردانی از‌ برگزار‌کنندگان این مراسم گفت: ‌از خداوند متعال می‌خواهم ‌این آرامش حاکم بر ‌‌کشور‌مان همچنان تداوم داشته باشد‌ و کشورهایی که زیر ظلم دشمن قرار دارند آزاد شوند‌‌.

 انتهای پیام/7727

ارسال نظرات