سوژه ترور آمریکا مهمان تلویزیون ایران

«نقطه رهایی» ویژه برنامه شبکه 5 در هفته بسیج است که هرشب ساعت 22 روی آنتن رسانه ملی می‌رود.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۲۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، «نقطه رهایی» ویژه برنامه رسانه ملی در هفته بسیج است. این برنامه با حضور فعالان و رهبران جبهه مقاومت اسلامی در منطقه به تبیین تشکیل بسیج جهانی مستضعفین در کشورهای لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن می‌پردازد.  دکتر سهیل اسعد(ادگاردو روبین) مبلغ و محقق آرژانتینی مجری این برنامه تلویزیونی است.

شیخ اکرم کعبی دبیر کل جنبش مقاومت مردمی النجبای عراق مهمان برنامه امشب «نقطه رهایی» است. او در این برنامه درباره تشکیل بسیج مردمی عراق، مبارزه با داعش و نقش مرجعیت در وحدت مردم صحبت می‌کند. جنبش النجباء معتقد به حاکمیت مطلق اسلام بوده و با هدف دفاع از تمامیت ارضی، صیانت از حرم‌های اهل‌بیت و حفاظت از حریم مردم مظلوم تشکیل شده‌است. ارتش و نهادهای اطلاعاتی آمریکا در سال‌های گذشته برای هرگونه کمکی که به دستگیری شیخ اکرم کعبی منجر شود، ۵۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده بودند. جنبش النجبا با تصویب کنگره آمریکا در فهرست گروه‌های تروریستی قرار گرفته است.

«نقطه رهایی» هرشب ساعت 22 به صورت زنده روی آنتن شبکه 5 می‌رود. این برنامه در 6 قسمت از شنبه تا پنجشنبه پخش می‌شود. محمدمهدی سموعی تهیه‌کننده نقطه رهایی و علی‌اکبر سیاح طاهری سردبیر آن است که در گروه برنامه های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی تولید شده است.

ارسال نظرات