خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

یک مدیر موفق باید اشراف کامل اطلاعاتی از مجموعه خود داشته باشد

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: یک مدیر موفق باید اشراف کامل اطلاعاتی از مجموعه خود داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۴۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در هشتمین جشنواره مالک اشتر، ضمن تقدیر و تشکر از همکاران و تمامی بسیجیان که در هفته بسیج تلاش کرده و عملکرد موفقی داشتند، داشتن اشراف کامل اطلاعاتی از زیرمجموعه خود را از ویژگی های فرمانده و مسئول موفق دانست.

وی همچنین با بیان اینکه به حول و قوه الهی و تلاش تمامی همکاران در برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله بسیج، آذربایجان غربی در کشور رتبه اول را کسب نموده است، این موفقیت را تبریک گفت و ادامه این موفقیت ها را در گرو داشتن اشرافیت کامل بر مسئولیت و مجموعه خود دانست.

مالک اشتر ولایتمدار محض بود

حجت الاسلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در هشتمین جشنواره مالک اشتر اظهار کرد: مالک اشتر بهترین الگو برای مدیران و مسئولین است.

وی با اشاره به علاقه امیر المومنین (ع)به مالک اشتر و نقش بی بدیل وی در اشاعه اسلام، گفت: مالک اشتر ولایت مدار محض بود تا آنجا که با وجود ادامه نبرد پیروزی حتمی میسر بود اما با دستور امیرالمومنین (ع) بازگشت.

این مسئول گفت: امروز باید مدیران و مسئولین در تبعیت از ولی فقیه همین روش را داشته باشند.

 وی با اشاره به تواضع و فروتنی مالک اشتر و عدم انتقام گیری با وجود داشتن قدرت این کار، افزود: رشادت و شجاعت، معرفت و حال عارفانه و اشتیاق به عمل از ویژگی های یک پاسدار است.

انتهای پیام

ارسال نظرات