خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

بسیج تکیه گاه مظلومان جهان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بسیج تکیه گاه مظلومان جهان است.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۴۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در اجتماع عظیم ۱۰ هزار نفری بسیجیان میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: امام خمینی(ره) در ۵ آذر نهالی را کاشتند که امروز این نهال درخت تنومندی است که امید مظلومان جهان شده است.

این مسئول افزود: بسیج در عرصه های مختلف و در مراحل مختلف انقلاب به نقش و وظیفه خود به خوبی عمل کرده است که نمونه آن در هشت سال دفاع مقدس بود که بدون حضور بسییجیان امکان پیروزی و موفقیت وجود نداشت.

وی گفت: بسیج در صحنه های مختلف میدان دار بوده و ازکشور، نظام و انقلاب دفاع می کند.

امام جمعه  ارومیه در ادامه به هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره و تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص)، از شان و منزلت والایی در نزد پروردگار عالم برخوردار بوده و مظهر رحمت الهی و رافت و مهربانی است.

قریشی با بیان اینکه تمام هم و غم پیامبر گرامی اسلام (ص) هدایت بشریت بود، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام، اسوه مهربانی و رافت است.

وی با اشاره به اینکه امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه هر چه تمام تر برگزار می کنیم، افزود: امروز در کل دنیا، پرچم لااله الاالله و توحید به اهتزاز درآمده است و ندای اسلام، عالم گیر شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه مستقل بودن و مقاومت در دنیا هزینه دارد، گفت: امروز آمریکا علی رغم اینکه عربستان سعودی آن همه پول برای آنها هزینه می کند، از عربستان به عنوان گاو شیرده یاد می کند که توهین به آنهاست اما در مقابل رهبر معظم انقلاب اسلامی به صراحت بیان می کند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و این یعنی اقتدار.

وی با اشاره به اینکه آمریکا رو به اضمحلال و افول است و صدای این اضمحلال شنیده می شود، افزود: این وعده الهی است که حکومت ظالمان نابود می شود و آنها شکست می خورند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: با این وحدت و استقلال و پایمردی بسیجیان و به حول قوه الی؛ به زودی شاهد نابودی استکبار جهانی و شکست فتنه های دشمنان خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات