به همت پایگاه شهید فروغی حوزه 216 حضرت زکیه (س) صورت گرفت ؛

دیدار با خانواده شهید عباس معروف خانی در هفته بسیج

همزمان با هفته بسیج ، بسیجیان پایگاه شهید فروغی حوزه 216 حضرت زکیه (س) با خانواده شهید عباس معروف خانی دیدار کردند .
کد خبر: ۹۰۸۳۵۲۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، موحدی فرمانده پایگاه شهید فروغی در دیدار با خانواده شهید معروف خانی ضمن تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و هفته بسیج، گفت: استقامت و ایستادگی ملت برگرفته از نام و مسیر امام حسین (ع) است.

دیدار با خانواده شهید عباس معروف خانی در هفته بسیج

 وی افزود: امروز مردم ما مشکلات زیادی دارند اما با توجه به شرایط و استقامتی که طی سالیان گذشته از خود نشان داده‌اند بر این مشکلات با توفیق خداوند فایق خواهند آمد.

موحدی در دیدار با خانواده شهید عباس معروف خانی گفت: در مقطع جنگ همه دنیا علیه ملت بزرگ ایران بسیج شده بود و این، بچه‌های شیردل ملت و کشور ایران بودند که در مقابل آنها مقاومت کردند و ان‌شاء‌الله باز هم مسیر ایستادگی پیگیری خواهد شد.

وی  در دیدار با خانواده شهید عباس معروف خانی افزود: خداوند توفیق دهد تا وظیفه دینی خود را به خوبی انجام دهیم و خداوند ملت بزرگ ایران را که در برابر همه فشارها و هجمه‌های مختلف مقاومت کرده است کمک و هدایت خواهد کرد.

جنتیان با تأکید بر اینکه استقامت و ایستادگی ملت ایران، شهدا و خانواده‌های آنان و ایثارگران برگرفته از نام و مسیر امام حسین (ع) است گفت: امروز مردم ما مشکلات زیادی دارند اما با توجه به شرایط و استقامتی که طی سالیان گذشته از خود نشان داده‌اند بر این مشکلات با توفیق خداوند فایق خواهند آمد و این ایستادگی ملت ایران به خاطر ایمان و اعتقادی است که در دوره های مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس از خود نشان داده اند.

وی با حضور در منزل والدین این شهید دوران دفاع مقدس، با تقدیر از فداکاری‌ها و ایثار شهدا و خانواده‌های شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس گفت: دولت خود را مدیون خون شهیدان می‌داند.

 

خبرنگار بسیجی:فوج

ارسال نظرات
پر بیننده ها