بدری در گفت‌وگو با فارس:

مشکل کمبود خانه با رفع نگاه سیاسی به مسکن مهر محقق می شود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه نگاه سیاسی به مسکن مهر باعث به وجود آمدن مشکلات و معضلاتی در این خصوص شده است، گفت: مشکل کمبود خانه با رفع نگاه سیاسی به مسکن مهر محقق می شود.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۵۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به وجود نگاه‌های سیاسی به مسکن مهر که باعث عدم پایان پروژه‌های آن شده است، گفت: دولت و مجلس باید دست به دست یکدیگر داده و مسکن مهر و مشکلات مربوط به آن را حل کرده و پروژه‌های آن را به سرانجام برسانند.

وی افزود: اگر قرار است بودجه‌ای از سوی وزارتخانه‌ها برای رفع معضلات مسکن مهر داده شود بهتر است این کار هرچه زودتر تخصیص یابد البته باید در زمینه مسائل زیربنایی و روبنایی هم اقدامات جدی صورت گرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شهرهای جدید کشور مانند پردیس متقاضیان مسکن مهر دچار چالش‌های جدی هستند اما اگر نگاه‌های سیاسی از مسکن مهر برداشته شود مشکلات پروژه‌های این بخش حل و فصل خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس اظهارداشت: چون آغاز کننده مسکن مهر دولت احمدی‌نژاد بوده است دولت فعلی و وزیر سابق راه و شهرسازی اولویتی برای تأمین بودجه مربوط به آن قائل نبودند اما امیدواریم که مسئولین به خود آمده و نگاه سیاسی به مسکن مهر را که امید و دغدغه بسیاری از مردم ایران است بردارند.

بدری افزود: باید در بودجه‌های عمرانی وزارتخانه‌های دست‌اندرکار مسکن مهر اولویت ویژه‌ای به رفع معضلات و مشکلات این مسکن‌ها داده شود.

وی گفت: اعضای کمیسیون عمران جدیت خاصی برای اتمام مسکن مهر کشور و رفع مشکلات آن و توسعه خدمات به ساکنان آنها دارند به همین جهت تلاش داریم با پیگیری‌های مختلف این پروژه را به سرانجام برسانیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه عزم جدی برای اتمام مسکن مهر کشور و تخصیص بودجه به آن داشته باشد که البته تاکنون چنین رفتاری را از او ندیده‌ایم.

ارسال نظرات