امام جمعه بیجار در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بیجار:

دولت باید با اندیشه بسیجی در عرصه سیاسی ورود کند

امام جمعه بیجار با تاکید براینکه دشمن شناسی از ویژگی بارز بسیجیان است، گفت: دولت باید در عرصه سیاسی با تفکر بسیجی ورود پیدا کند.
کد خبر: ۹۰۸۳۰۰۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ بسیجیان بیجار ر. قالب شکوه مقاومت در حسینیه شهر برگزار شد.

حجت الاسلام علی مرادی در این مراسم با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) در ۵ آذر سال ۵۸، اظهار داشت: فرهنگ بسیجی مصداق بارز جهاد و تلاش در راه خدا برای اشاعه ارزش ههای دینی و انتظار برای شهادت است.

وی افزود: امروز بسیجیان ما بر همان عهد و پیمانی که سال ۵۸ با نائب امام زمان بستند پایدار مانده اند و پشت سر رهبر فرزانه انقلاب بعنوان پرچمدار عزت و صلابت برای پایداری ارزش‌های انقلاب حرکت خواهند کرد.

امام جمعه بیجار گفت: فرهنگ بسیج از لحاظ قرآن یعنی عده‌ای با خدا عهد و پیمان بسته اند و با پوشیدن لباس غیرت در راه خدا جهاد کردند و به شهادت رسیدن.

وی با اشاره به خصوصیت بارز بسیجیان، اعلام کرد: بسیجیان در راه اعتلای کلمه الله هیچگاه از اعتقادات و باور‌های خودشان دست نکشیدند.

مرادی تصریح کرد: بسیجیان اهل ارتباط با خدا و معنویت هستند و با اخلاص در عمل برای هیچکدام از کارهایشان اجر و پاداش از مسئولان نخواسته اند و شاخص کارهایشان برای رضای خدا است.

خطیب جمعه بیجار خطاب به مسئولان گفت: اگر می‌خواهید بسیج را تقویت کنید باید سعی تان در تقویت ارزش ههای دینی در جامعه باشد.

وی با اشاره به فداکاری بسیجیان در دوران دفاع مقدس گفت: این قشر عظیم با روحیه جهاد در راه خدا و شهادت طلبی مرگ را ترسانده بودند.
دشمنی ما با آمریکا کمرنگ نخواهد شد

حجت السلام مرادی خاطر نشان کرد: مسئولیت پذیری، آرمان خواهی همراه عمل گرایی از خصوصیات بارز بسیجیان است.

این مسئوول با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: باید همه ملت ایران دشمن شناس باشند، اعلام کرد: دشمن شناسی از خصوصیات مهم بسیجیان است.

وی تاکید کرد: بسیجیان فرهیخته ما دشمن را دشمن می‌دانند و می‌دانند که دشمنی نظام سلطه با ما به آشتی تبدیل نمی‌شود مگر اینکه افراد نفوذی بخواهند با تعریف و تمجید دشمنی آمریکا را کم رنگ جلوه دهند.

خطیب جمعه بیجار اذعان کرد: به مدد انقلاب اسلامی تفکر بسیجی به مرز‌های خارج از ایران صادر شده است و این یکی از افتارات تشکیل بسیج مستضعفین در سال ۵۸ به فرمان امام راحل می‌باشد.

حجت الاسلام مرادی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از خدمات دولت و مجلس اعلام کرد: متاسفانه تفکر بسیجی در دو. لت حاکم نیست و انتظار این نمایندگان ما در رای دادن به طرح‌ها و لووایح با تفکر بسیجی ورود پیدا کنند.

وی اعلام کرد: از قوه قضاییه انتظار داریم در همه تصمیم گیری‌ها تفکر بسیجی را مد نظر داشته باشند.

به گفته مرادی: دولت با فکر و اندیشه بسیجی در عرصه‌های سیاسی ورود پیدا کند.

فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف قابل تقدیر است

وی تصریح کرد: بسیجیان کشور ما در قالب ۱۵۲ هزار رده در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی به خوبی ورود کرده اند.
 

خطیب جمعه بیجار با اشاره به زلزله سال گذشته کرمانشاه گفت: بسیجیان ما در قالب ۳۲ قرارگاه کار ساخت یک هزار واحد مسکونی برای زلزله زدگان را بعهده گرفته اند که تا کنون ۷۰۰ واحد آن تحویل داده شده است.

مرادی به خدمات بسیج در عرصه محرومیت زدایی اشاره کرد و بیان داشت: بسیجیان ما در قالب اردو‌های جهادی و طرح‌هایی محرومیت زدایی در شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آن کمک قابل توجهی به دولت کرده اند.

وی یاد آور شد: بسیج علاوه بر بعد نظامی در عرصه سازمانی و ترویج فرهنگ دینی و تلاش و جهاد به خوبی ورود کرده است.

امام جمعه بیجار در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه بسیجبان پا به رکاب ولایت برای دفاع از ارزش‌های اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، گفت: بسیج ریزش ندارد بلکه در میان اقشار مختلف شاهد خیزش تفکر بسیجی هستیم.
ارسال نظرات