تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان حماسه شکوه مقاومت در دهگلان برگزارشد

تجمع بزرگ بسیجیان همزمان با ۵ آذر با عنوان حماسه شکوه مقاومت در سالن ورزشی شهید علیزاده دهگلان دهگلان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۹۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این آیین جمع زیادی از بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فرمانده هان نظامی و انتظامی، روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم بویژه دانشجویان و دانش آموزان بسیجی حضور داشتند.

فرمانده سپاه دهگلان در تجمع بزرگ بسیجیان ضمن تبریک هفته مبارک بسیج اظهار داشت: بسیج مکتب شهیدان وشاهدان گمنامی است که گلدسته‌های آن بوی بهار وصل وطراوت یقین را می‌دهد و مدرسه عشق به خدا است و همین فرهنگ بسیجی باعث شده تا در هرجای از دنیا در هرصحنه‌ای که انقلاب نیاز به حضور مقتدرانه داشته باشد نام بسیج و بسیجی مانند آفتاب درخشان برآن می‌درخشد.


وی افزود: مفهوم بسیج کلی و عمومی است و تنها بحث نظامیگری نیست و در هرعرصه‌ای که کشور نیاز داشته باشد بسیج در آنجا حضور می‌یابد و وظیفه خود را به نحو احسن به سرانجام می‌رساند.

امانی گفت: بسیج تنها مربوط به دوران انقلاب اسلامی نبوده بلکه درزمان پیامبران هم پا برهنگان از انقلاب‌های پیامبران حمایت می‌کردند و تمام امورات آن زمان هم با همکاری مردم انجام می‌شد.


فرمانده سپاه دهگلان: پیروز انقلاب اسلامی ایران را منشاء حرکت بسیجی وار مردم ایران اسلامی دانست و گفت:در دروان دفاع مقدس هم حضور پر شور مردم در جبهه‌های جنگ تحمیلی باعث پیروز انقلاب اسلامی در جنگ ۸ ساله شد.


فرمانده سپاه دهگلان در ادامه گفت: در دوران بعد از جنگ تحمیلی بسیج وارد بحث سازندگی و خدمت رسانی به محرومان در راستای محرومیت زدایی شد.



نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان

حجت الاسلام منتشلو نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان در ادامه اظهار داشت: پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی یکی از مهمترین آرمان‌های بسیج بوده و این نیرو با تمام توان خود از این آرمان ارزشمند خود دفاع می‌کند.


وی افزود: اگر بسیج در اوایل انقلاب اسلامی همراه و همزاد آن نمی‌شد با وجود مشکلات در طول دوران انقلاب اسلامی آلان خبری از انقلاب نبود.


حجت الاسلام منتشلو با اشاره به سنگ اندازی گرو‌های ضد انقلاب در اوایل انقلاب اسلامی گفت: بسیحیان با ایثار و فداکاری خود در مقابل هجمه‌های دشمنان قد علم کردند و حافظ انقلاب اسلامی از اوایل تاکنون بوده اند.


وی در ادامه گفت: امروز دشمنان به دنبال تضعیف این فرهنگ ارزشی بسیج هستند و تا مادامی که نفس در تک تک بسیجیان این میهن اسلامی باشد مبارزه با استکبار جهانی ادامه خواهد داشت و ما اجازه نخواهیم داد یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بفتد.

حجت الاسلام منتشلو افزود: همگان به ابن نکته اذعان می‌کنند که حضور بسیج در صحنه‌های مختلف لازمه ادامه حیات انقلاب اسلامی است و همه مسئولین باید خودشان را موظف به بسیج و بسیجی بدانند و فرهنگ بسیجی را معیار حرکت خود قرار دهند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات