گلزار شهدای باقرشهر به اشک دیده بسیجیان غباروبی شد

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان شهید پلارک از برگزاری مراسم غبار روبی مزار شهدا در آستانه هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۱۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ داریوش علی حیدری با اشاره به همراهی امور ایثارگران در برگزاری این برنامه گفت : پاسداشت یاد و خاطره شهدا ، یک فریضه ارزشی واخلاقی است که کمک می‌کند تا بتوانیم سیره این حماسه‌سازان، دلیر مردان و شیرزنان را به نسل های آینده انتقال دهیم. شهدا وایثارگران شناسنامه و هویت ما هستند و با وجود آنها ما هویت پیدا می کنیم.

 در این برنامه که با حضورمعاونین شهرداری، رئیس و نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)برگزار شد، عین الله آقاپور گفت این : برنامه ها  کمک می کند تا در کنار روزمرگی های خود به یاد بسپاریم که در زندگی همه ما ریشه های عمیقی از سیره های ایثارگران و شهدا وجود دارد که مدام با مرور آنها رنگ غیرت و ایمان در زندگیمان بیشتر می شود. همه ما باید سعی کنیم آنچه را از این عزیزان به خاطر داریم به بهترین صورت برای فرزندان خود حفظ کنیم . چرا که فرهنگ غنی شهادت سرمایه بزرگی است و ما فرزندانمان را با این سرمایه ، غنی می کنیم.

جواد مغروری مسئول امور ایثارگران نیز با تقدیر از حضور پرسنل و مدیران در این مراسم ، دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران ،احوالپرسی از آنها و رسیدگی به امور آنها را از دیگر برنامه‌های این واحد دانست و ابراز امیدواری کرد با همت بیش از پیش مسئولان ، برنامه های بیشتری در راستای ثبت دلاورمردی های ایثارگران و شهدا تدوین شود.

گفتنی است در این مراسم معاون اداری مالی و معاون خدمات شهری شهرداری باقرشهر، رئیس و نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر و پرسنل شهرداری حضور داشتند با اهدای گل و گلاب مزار شهدا غبار روبی کردند.

ارسال نظرات