خبرهای داغ:
حجت الاسلام قیاسی:

تفکر بسیجی روحیه خودباوری مردم را تقویت کرد

حجت الاسلام قیاسی گفت: تفکر بسیجی روحیه خودباوری مردم را تقویت کرد.
کد خبر: ۹۰۸۲۴۵۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در راستای گرامیداشت رشادت های مردان و زنان ایرانی علی الخصوص اهالی منطقه تازه کند خوی در جبهه های حق علیه باطل و ستادهای پشتیبانی ویژه برنامه ای در مسجد شهید موسوی برگزار شد.

حجت الاسلام قیاسی در جمع بانوان منطقه تازه کند سلماس بسیج را یک فرهنگ عنوان کرد و افزود: بسیج عشق است و شعور، شور  و شوق است، بسیج شهامت و شهادت است و استجابت دعای ستمدیدگان است در حقیقت بسیج بذری است که در کربلا با شهادت آبیاری شده است.

وی ادامه داد: بسیج با تکیه برخدا توانسته روحیه عزت نفس و خودباوری مردم را تقویت کند و برای مقابله با تهاجمات در عرصه های مختلف غنای فرهنگی جوانان را ارتقا بخشد.

حجت الاسلام قیاسی بسیج را متعلق به تمام مردم دانست و خاطرنشان کرد: هویت بسیج مردمی است و در وقوع بحران ها این بسیج است که به میدان می آید و از هویت انقلاب اسلامی و ارزش های امام خمینی (ره) و ملت دفاع می کند.

گفتنی است مسجد شهید موسوی از ستادهای پشتیبانی جبهه و جنگ در طول 8سال دفاع مقدس بوده و بانوان این ستاد در مناسبت های ملی و مذهبی دور هم جمع شده و خاطراتی از دوران جنگ را برای نسل جدید بازگو می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات