مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان مطرح کرد:

شیوه رفتاری و اخلاق پیامبر بهترین الگو برای مسلمانان

حجت الاسلام رفیعی گفت:در صورتی که به سیره پیامبراسلام(ص) تمسک بجوییم، متیوانیم درمدت بسیار کوتاهی آنچنان تحول وانقلابی ایجاد بکنیم که به نوعی مشکلات را پشت سر بگذاریم و از پرتگاه سقوط اخلاقی و نابودی به قله کمال و سعادت هدایت شویم.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۳۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛حجت الاسلام سیدحسن رفیعی در جمع پاسداران وسربازان وظیفه این ناحیه گفت:اگر می‌خواهیم در عرصه‌های اجتماعی موفق باشیم باید شیوه رفتاری و اخلاق پیامبر را الگوی خود قرار دهیم و ویژگی‌ بارز انس با قرآن را مورد توجه قرار دهیم چرا که شفای دردهای مردم در قرآن است.

وی افزود:پیامبر اکرم(ص) برای تبیین و اشاعه دین مبین اسلام از هیچ کوششی فروگذار نبودند و در این راه از جان و مال خود و همسر خود نیز گذشتند.

حجت الاسلام رفیعی بیان کرد: پیامبر اسلام بر خلاف انگاره‌های برخی که می گویند دوره تاریخی محمد(ص) تمام شده، سر و رمز نجات بشریت است. همه دستورات پیامبر برای ما رحمت الهی و باعث قوام جامعه هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان گفت:تلاش برای تقویت وحدت و برادری در جامعه و شناخت توطئه های دشمنان جایگاه مسلمانان را در دنیا بالا می برد و این اعتبار و منزلت به واسطه همبستگی و اتحاد یکپارچه محقق می گردد‌.

 وی ادامه داد:انسان های مدعی اسلام که جنایت های زیادی بین مسلمانان برپا می کنند به فرموده پیامبر (ص) انسان های بدبختی هستند چرا که بدبخت ترین انسان ها کسانی است که رحم و مروت نداشته باشند. 

وی خاطرنشان کرد:ما به عنوان مسلمان باید سعی بکنیم تا از تهاجمات فرهنگی، اقتصادی وسیاسی جلوگیری نموده وخودرا قدرتمند بسازیم و درکنار رعایت ارزشهای اسلامی ارزشهای فرهنگی، سیاسی واقتصادی را بالا برده و در مقابل تهاجمات غربی وبیگانه از خودمان محافظت بکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات