گام بلند مبارزه با اعتیاد با اجرای طرح کرامت/ شناسایی و معرفی ۲۵۰ نفر معتاد به کمپ‌های ترک اعتیاد در شهر سنندج

این روزها موادمخدر دغدغه آحاد مردم است و همچون طاعونی تمام اقشار جامعه را در کمین خود قرار داده است بنابراین باید هرچه بیشتر به این موضوع پرداخته شود.
کد خبر: ۹۰۸۲۱۵۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از این روز‌ها موادمخدر دغدغه آحاد مردم است و همچون طاعونی تمام اقشار جامعه را در کمین خود قرار داده است بنابراین باید هرچه بیشتر به این موضوع پرداخته شود.

خوشبختانه سپاه بیت المقدس کردستان توانسته است گام‌های خوبی در بحث پیشگیری و مقابله با موادمخدر بردارد و از تمام ظرفیت خود در این راه استفاده کند.


به همین منظور از سال گذشته طرح کرامت در استان کردستان کلید خورد و مقرر شد این طرح با مشارکت سازمان‌یافته مردم و بسیج در بحث پیشگیری، مقابله و درمان اعتیاد به اجرا درخواهد آمد.

در این راستا، جشن بهبود یافتگان طرح کرامت، بمناسبت گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) هفته وحدت و هفته بسیج در مسجد جامع شهرک (منفصل شهری) ننله برگزار شد.

سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در جمع معتادین بهبود یافته در طرح کرامت ۲ که در روستای ننله سنندج برگزار شد اظهار کرد: ایستادگی، مجاهدت و مقاومت ملت ایران در طول چهل سال پیروزی انقلاب، ناامیدی را برای دشمنان به ارمغان آورده است.

وی گفت: کشور ما کشور بزرگی است با قدمت چندین هزار سال، دارای تمدن، کشور ثروتمند با پیشینه تاریخی بسیار اثر گزار در کل تاریخ جهان است.


وی افزود: انقلاب ما انقلاب الهام بخش در کل دنیاست، کشوری که در دنیا دارای یک موازنه قدرت و یک قدرت بازدارندگی بسیار بالا و یک اقتدار جهانی با الهام از اسلام ناب محمدی و دینی توطئه‌های بزرگی را پشت سر گذاشته است.

سردار رجبی ادامه داد: در ابتدای پیروزی انقلاب توطئه در مناطق قومی کشورمان اتفاق افتاد، اما با پیروزی و سربلندی نظام مقدس، جنگ تحمیلی هشت ساله بر ما تحمیل شد و خسارات زیادی بر ما وارد شد.

وی گفت: تحریم‌ها و ده‌ها توطئه‌ی دیگر از مدت‌ها قبل وجود داشته است، اما همچنان توسط امریکا در حال پیاده سازی است.

قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، به حدی است که دشمن براوردش را میکند و میفهمد که اگر اقدامی بکند حتما خسارت بسیاری خواهد دید. توانایی کشور ما بااعث ایجاد قدرت بازدارندگی در برابر مستکبرین جهانی است.


فرمانده سپاه کردستان تاکید کرد: انقلاب، بهترین و برترین سرمایه ایران و جمهوری اسلامی است و توطئه‌های قومی و جنگ تحمیلی، هیچ کدام نمی‌تواند به این نظام آسیب برساند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی از همان آغاز انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی برای ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از ترفند‌های مختلف بهره می‌گرفتند، افزود: تمام این توطئه‌ها با همراهی و پشتیبانی مردم و تفکرات انقلابی خنثی شد.

وی با اشاره به ماموریت اصلی سپاه، تصریح کرد: تامین امنیت پایدار مردمی و تداوم آن جزو برنامه‌های اصلی و اولویت دار سپاه بوده که در این مسیر با تمام توان گام بر میداریم.

به گفته‌ی سردار رجبی؛ بهترین راه حل برای رفع مشکلات جامعه این است که همه دست در دست هم بدهیم و این مسایل را حل کنیم و جای بسی تاسف است که مسئولان کمتر به این مناطق روستا نشین می‌آیند.

وی در پایان گفت: نه تنها روستای ننله بلکه همه‌ی این حاشیه شهر سنندج، نایسر، دوشان و ... دارای آسیب‌های اجتماعی است که باید در راستای بهبود آن قدم برداشت.

حسن عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز از اعزام اکیپ‌های پزشکی به محلات حاشیه نشین، توزیع ۵۰ میلیون داروی رایگان در میان مناطق حاشیه شهر سنندج و شناسایی و معرفی ۲۵۰ نفر معتاد به کمپ‌های ترک اعتیاد در شهر سنندج خبر داد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات