مدل مدیریتی جوانان در دفاع مقدس نیاز امروز کشور است

امام جمعه بیجار در یادواره شهدای هنرمند بیجار گفت: مدل مدیریتی جوانان در دوران دفاع مقدس لازمه امروز کشور است.
کد خبر: ۹۰۸۲۱۰۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در پنجمین روز از هفته بسیج یادواره شهدای کانون بسیج هنرمندان بیجار با محوریت شهید غلامرضا نریمان در دبیرستان سازندگان برگزار شد.

حجت الاسلام علی مرادی درر این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حرکت در مسیر شهدا موجب پیروزیر و عزتمندی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با واژه شهادت مانوس بودند، افزود: ترویج فرهنگ شهادت طلبی و روحیه جهادی در جامعه موجب شکست دشمنان می‌شود.

خطیب جمعه بیجار با تاکید بر اینکه تمامی مردم ایران بسیجی هستند، گفت: عده‌ای از مردم به صورت داوطلبانه با پوشیدن لباس بسیجی در ترویج این فرهنگ پیشقدم هستند.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: وظیفه دانش آموزان بسیجی در ایران اسلامی خوب درس خواندن و کسب مقام‌های علمی و فرهنگی و پیشتازی در شهادت طلبی و داشتن روحیه جهادی است.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صنعت موشکی هوا فضا بعنوان مومی در دستان تلاشگران این عرصه در انقلاب اسلامی است، گفت: اعتراف دوستان و دشمنان انقلاب در خصوص برد موشک‌های نقطه زن مصداق بارز این پیشرفت در ایران است.

امام جمعه بیجار تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس ایران با ۵۲ کشور تا بن دندان مسلح رو در رو بود و مدیریت خوب جوانان که از تمامی سرمایه‌های خود گذشتند نگذاشت ذره‌ای از خاک ایران سلامی به دست بیگانگان بیفتد.
وی بیان داشت: مدل مدیریتی جوانان در دوران دفاع مقدس لازمه امروز کشور است.

به گفته مرادی: روحیه جهادی و شهادت طلبی در رزمندگان موجب ترس نظام سلطه از انقلاب اسلامی ایران شده است.

وی اذعان کرد: کشور‌های که تعلیم و تربیتشان در اختیار سلطه گران است می‌کوشند واژه جهاد و شهادت طلبی در کتاب ههای تحصیلی آن‌ها نباشد.

خطیب جمعه بیجار خاطر نشان کرد: دشمنان ما با گرفتن روحیه جهاد و شهادت طلبی می‌خواهند بر زندگی مسلمانان سیطره پیدا کنند.

لازم به ذکر است شهید غلامرضا نریمان در خرداد سال ۱۳۳۲ در روستای چهل امیران از توابع بیجار دیده به جهان گشود و به عنوان عکاس هنری سال‌ها جهت ثبت لحظه‌های دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و در تاریخ ۱۷ تیر ماه سال ۱۳۶۷ در ارفاعات غرب کشور بر اثر اصابت ترکش خمپاره مجروح و به جوار رحمت حق تعالی شتافت..

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید غلامرضا نریمان قدردانی شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات