خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

وظیفه بسیج در جنگ اقتصادی امروز تبیین اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: وظیفه بسیج در جنگ اقتصادی امروز تبیین اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی ایرانی و فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی و کمک به اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۴۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

وظیفه بسیج در جنگ اقتصادی امروز تبیین اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی استسرهنگ داوود ابراهیمی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت با اشاره به تهدیدات دشمن اظهار داشت: امروز با توجه به تهدیدات دشمن می‌طلبد بسیج در جامعه در خصوص مقابله با جنگ نیمه سخت دشمن آمادگی داشته باشد.

وی افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه کشور ما بسیج در جامعه امروزی باید در زمینه‌های علمی نیز تلاش چشمگیری داشته باشد و بسیجیان در خصوص تحصیل و مباحث علمی فعال باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: اگر همه ما بسیجیان همیشه گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و به فرمايشات ایشان با دقت گوش فرا دهیم و در ابعاد مختلف آن را مد نظر قرار دهیم به طور قطع با آینده‌نگری که دارند راه را به ما نشان می‌دهند.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس لازم بود که بسیج در جنگ سخت مقابل دشمن بایستد و با فداکاری و از خودگذشتگی از اسلام و انقلاب و مردم دفاع کند که این کار را به خوبی انجام دادند اما در زمان کنونی که جنگ سخت نیست و دشمن تلاش دارد با یک جنگ ترکیبی کشور ما را به زانو در بیاورد می‌طلبد بسیج همه جانبه در جنگ نرم و نیمه سخت با تمام توان در مقابل دشمن بایستد و اسلام، انقلاب و مردم را یاری دهد.

ابراهیمی افزود: وظیفه بسیج در جنگ اقتصادی امروز تبیین اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی ایرانی و فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی و کمک به اقتصاد کشور است؛ بسیج باید در عرصه اشتغال زایی و محرومیت زدایی فعالیت کند.

وی با اشاره به ماموریت‌های بسیج تصریح کرد: بسیج به عنوان مامور اصلی مبارزه با تهدیدات نرم دشمن در قبال این توطئه باید اقدامات مختلفی از جمله معرفی مصادیق جنگ نرم دشمن به مردم و اقدام برای مقابله با این مصادیق داشته باشد که آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی از مهمترین این اقدامات است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: بسیج باید با برگزاری همایش در اقشار مختلف جامعه و دعوت از سخنرانان توانمند این اقدام را انجام دهد و با استفاده از ظرفیت آحاد بسیجیان و برگزاری سیر نمایشگاهی و کارگاه‌های آموزشی برای مقابله با جنگ نرم اقدام کند.

وی با اشاره به عملکرد عمارگونه بسیج گفت: بسیج در سطح جامعه عمارگونه عمل ‌کرده و در مقابل توطئه‌های مختلف و رنگارنگ دشمن مردانه ایستاده و با به میدان آوردن همه چیز خود به صورت مخلصانه پوزه دشمن را به خاک ‌مالیده است و با پیروی از امام و رهبر خود در عرصه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی ، نظامی، فرهنگی و اجتماعی و... جانانه عمل کرده است.

ابراهیمی افزود: اگر بسیج نبود، سیاست بازان و فتنه‌گران و عوامل آشکار و پنهان داخلی استکبار جهانی مجدد کشور و مردم را به ذلالت می‌کشاندند و دیگر اجازه نمی‌دادند نامی از اسلام و قرآن و اهل بیت(ع)و خداوند و پیامبر(ص) باقی بماند و با این وجود تمام آزادگان و آزادیخواهان و ظلم ستیزان عالم هم ناامید شده و شکست می‌خورند اما بسیج تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد تا تمدن اسلامی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) محقق شود و همیشه دشمنان داخلی و خارجی را با یاری خداوند ناامید کرده و خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات