مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه چالوس:

خداوند ملت اسلامی در مسیر ولایت الهی را از تنگنا های خطرناک به سلامت عبور می دهد/ شعائر بنیادین انقلاب اسلامی محکمتر از گذشته مورد توجه مردم است

حجت الاسلام نبوی: ملتی که در راه خدا قیام می‌کند و در این مسیر ولایت الهی را پذیرفت، خداوند به او ثبات قدم عطا می‌کند و او را از همه تنگناها و تنگه‌های سخت و خطرناک عبور می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۵۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمیثم نبوی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چالوس درسخنان پیش از خطبه نمازجمعه شهرهچیرود،در جمع پرشور بسیجیان این شهر به اهمیت جایگاه بسیج ونقش آفرینی بسیجیان درتداوم 40سالگی انقلاب اشاره نمودو گفت : ملتی که در راه خدا قیام می‌کند و در این مسیر ولایت الهی را پذیرفت، خداوند به او ثبات قدم عطا می‌کند و او را از همه تنگناها و تنگه‌های سخت و خطرناک عبور می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد در چهل سال گذشته، ملت ایران بر همین مبنا و اساس، بر توطئه‌هایی چون؛ کودتاها، غائله تجزیه‌طلبی، تروریسم داخلی مورد حمایت بیگانه، جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و جنگ اقتصادی، فتنه‌های بزرگی چون فتنه ۸۸ و جنگ‌های نیابتی و گروهک‌های تروریستی تکفیری در منطقه، غلبه کرده است.

اکنون شعارهای اصلی انقلاب و ارزش‌های بنیادین انقلاب، پس از چهل سال، نه تنها فراموش نشده، بلکه مورد توجه جدی نظام، رهبری و توده‌های مردم است.

دلیل اصلی دشمنی‌های نظام سلطه با محوریت آمریکا علیه جمهوری اسلامی، پایبندی نظام و مردم به همین شعارها و ارزش‌ها است. شعارها و ارزش‌هایی چون؛ استقلال، آزادی، مردم‌سالاری، اعتمادبه‌نفس ملی، خودباوری ملی، عدالت، استکبار‌ستیزی، حمایت از مستضعفان و تحقق و پیاده‌ شدن احکام دین و شریعت، مورد توجه جدی نظام و مردم است.

وی یادآور شد: اگرچه مشکلات و نارسایی‌هایی وجود دارد و مردم از رفتار برخی از مسئولان گله دارند؛ لکن مردم نسبت به اصل انقلاب، شعارهای اصلی انقلاب، آرمان‌ها و اهداف انقلاب، با گذشت چهل سال از زمان پیروزی انقلاب، همچنان وفادار و معتقد هستند.

حجه الاسلام سید میثم نبوی افزود: بر اساس همین واقعیت، رهبر حکیم انقلاب اسلامی در بیانات نوروزی در حرم مطهر رضوی، وضعیت انقلاب اسلامی در چهل سالگی را این‌ چنین توصیف فرمودند: «چهل سالگی انقلاب دوران پیری انقلاب نیست، دوران عقبگرد انقلاب نیست، دوران پختگی و نشاط انقلاب است. انقلاب در چهل سالگی، بحمدالله با قدرت، با حفظ شعارها و با برافراشته بودن پرچم‌های اصلی، همچنان دارد به پیش می‌رود.

درپایان برنامه از طرف حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهرهچیرود به تعدادی از بسیجیان لوح سپاس اهداء شد و از

ارسال نظرات
پر بیننده ها