کاهش محسوس ارزش پول یارنه مردم تدبیر رئیس جمهور در تحقق شعار های اقتصادی دولت/ دولت برای خروج از مشکلات میدان را برای بسیج مهیا کند

حجه الاسلام والمسلمین رضایی: رئیس جمهور میگفت آنقدر رونق اقتصادی ایجاد کنم که کسی نیاز به یارانه ها نداشته باشد که باید عرض کنم آقای روحانی واقعا به جایی رساندی که پول یارانه هیچ ارزشی ندارد.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۳۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر رضایی در خطبه های نماز جمعه بل بیان اینکه شجره طیبه بسیج معجزه انقلاب اسلامی بوده و در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیدیم تنها راه برون رفت از مشکلات تشکیل سازمان بسیج است گفت:جهان اسلام به این نتیجه رسیده در همه حوزه ها بسیج کاربرد مثبت دارد که انسان را به نتیجه میرساند.

وی افزود: این عنصر همیشه زنده و بیدار و همیشه در صحنه با ولایت مداری در بحرانی ترین شرایط کشور به داد مسئولین رسید.

وی با اشاره به اینکه روحیه و تفکر بسیجی و عملگرایی بسیج در جامعه محقق شده و نگذارید انقلاب بدست نااهلان و لیبرال ها بیافتد تصریح کرد: بسیج نور الهی است و مردم با آگاهی داشتن از بسیج بیدار شدند و چشم کسانی که دیدن بسیج را نداشتند کور شده است.

️رضایی گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب تاکید دارد تنها مجموعه ای که بصورت کاربردی و عملکرد وارد میدان شده سپاه و بسیج است.

امام جمعه رامسر افزود: دولتمردان قدر بسیجیان را بدانند و هیات دولت بداند اگر نتواند تفکر عملگرایی جهادگری بسیج را در لایه های خود وارد کند پیشرفت نخواهد کرد.

️وی تصریح کرد: دولتمردان اگر دلشان برای کشور میسوزد میدان را برای بسیج آماده کنند و تنها راه برون رفت از مشکلات کشور احیای تفکر و عملگرایی بسیج و ورود نیروهای مخلص و استمرار بسیج در عرصه های مختلف است.

وی افزود: سپاه در سالهای اخیر در هوا و فضا، تکنولوژی و همه زمینه ها اقدامات خوبی داشته است و رهاورد بسیج تنها راه نجات کشور است.

امام جمعه رامسر گفت: در جامعه ما افرادی هستند که چشم براه واریز یارانه ها هستند که زیبنده مردم نیست و عزت ایرانی را زیر سوال میبرد.

رضایی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور میگفت آنقدر رونق اقتصادی ایجاد کنم که کسی نیاز به یارانه ها نداشته باشد که باید عرض کنم آقای روحانی واقعا به جایی رساندی که پول یارانه هیچ ارزشی ندارد.

️امام جمعه رامسر اظهار کرد: رئیس نظام دیپلماسی ظریف در کلیپ فضای مجازی پخش شده گفت کسانی که با FATFمخالفت میکنند پولشویی میکنند که باید بگویم آنهایی که پولشویی میکنند رفقای شما هستند و با تکیه بر کدام اطلاعات غلط در پازل دشمنان بازی میکنید.

وی افزود: وزیر امور خارجه در پازل دشمن بازی میکند و وقتی داد مجلس در می آید باید پی برد خرابکاری تا کجاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها