کارشناسی سیاسی در ابرکوه مطرح کرد:

دور شدن از تفکر و روحیه بسیجی، منشأ مشکلات اقتصادی کشور است

کارشناسی سیاسی در ابرکوه گفت: به دلیل دور شدن بعضی مسئولین از روحیه و تفکر بسیجی و جهادی این‌چنین مشکلات اقتصادی بر مردم تحمیل می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۹۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، همزمان با هفته بسیج، نشست روشنگری حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) ابرکوه در پایگاه مرضیه با حضور علی شمس مسئول سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج، برگزار شد.
شمس در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج مباحثی پیرامون دست آورده‌ای بسیج در طول ۳۹ سال گذشته مطرح کرد و گفت: یکی از دستاورد‌های مهم بسیج در منطقه، نابودی داعش در دو کشور سوریه و عراق است.
وی ادامه داد: تا قبل از ورود تفکر بسیج به سوریه تنها ۶ درصد از خاک این کشور در دست دولت بود؛ اما با حاکم شدن این تفکر در سوریه و مردمی شدن دفاع در خاک این کشور، بعد از گذشت ۳ سال از ۶ درصد به ۹۶ درصد افزایش یافت.
مسئول سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در ادامه به برخی مشکلات کشور اشاره کرد و افزود: راه حل اصلی حل مشکلات فعلی کشور به‌ویژه در عرصه اقتصاد بیدار شدن روحیه بسیجی و انقلابی مسئولین دولتی است.
شمس خاطرنشان کرد: روحیه بسیجی ۸ سال جنگ تحمیلی را با سخت‌ترین شرایط مدیریت کرد؛ اما متأسفانه در شرایط فعلی با توجه به بهتر بودن وضعیت کشور نسبت به دوران دفاع مقدس، به دلیل دور شدن بعضی مسئولین از روحیه و تفکر بسیجی و جهادی این‌چنین مشکلات اقتصادی بر مردم تحمیل می‌شود.
ارسال نظرات