جانشین فرمانده سپاه فردیس:

دشمن از هیچ فرصتی برای ایجاد ذهنیت بد علیه بسیج نمی گذرد

جانشین فرمانده سپاه فردیس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای ایجاد ذهنیت بد علیه سپاه فروگذار نیستند.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۱۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ محمد تاجی شامگاه پنجشنبه در همایش گشت محله محور طرح رضویون که در سالن همایش ایثارگران شهرداری فردیس برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت، اظهار کرد: سپاه ناحیه امام رضا(ع) در این هفته برنامه های مختلفی چون نشست های روشنگری، یادواره شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، ویزیت رایگان، میز خدمت و غیره برگزار می کند.

دشمن از هیچ فرصتی برای ایجاد ذهنیت بد علیه بسیج نمی گذرد

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: بسیج از ابتدای انقلاب تا کنون حضور پررنگی در عرصه های مختلف علمی، دفاعی، فرهنگی و غیره داشته است.

سرهنگ تاجی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون هیچ فرصتی را برای ایجاد ذهنیت بد علیه بسیج از دست نداده است و در این راستا هزینه های فراوانی متحمل شده است، اضافه کرد: ملت ایران ملتی آگاه هستند که تحت هر شرایطی پای آرمان های امام و انقلاب می ایستند و در مقابل ظلم ستم سر تعظیم فرود نمی آورند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان فردیس با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تصریح کرد: برای تحقق این مهم لازم است که همه ارگان ها، سازمان ها و ادارات با تعامل و همدلی در راستای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب تلاش کنند.

*جوانان وظیفه توسعه و پیشرفت کشور را به دوش دارند/ لزوم بصیرت افزایی*

سرهنگ بیژن جنتی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در ادامه این آیین، با بیان اینکه بسیج لشگر مخلص و مدرسه عشق است، اظهار کرد: هرچه از خود گذشتگی بسیج بگوییم نمی شود به درستی این قشر را توصیف کرد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ورزشگاه آزادی مبنی بر اینکه شکست تحریم ها برابر با شکست آمریکا است، عنوان کرد: به جوانان امیدوار هستیم، جوانان مسئولیت خطیر پیشرفت و توسعه کشور را بر دوش دارند و این مهم بر لزوم بصیرت افزایی در جوانان و نوجوانان تاکید دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با بیان اینکه نیروی انتظامی تا آخرین نفس در کنار بسیجیان در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش می کند، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی نیز بسیجی هستند و در شرایط سخت با همکاری سپاه و بسیج در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی اقدام می کنند. دشمنان آرزوهای خود را به گور می برند و ما شاهد جشن صد سالگی انقلاب نیز خواهیم بود.

 

خبرنگار بسیجی:رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها