فرمانده بسیج شرکت توزیع برق استان تهران، خبر داد:

یک میلیارد و 300 میلیون ریال صرفه جویی در شرکت توزیع برق با اجرای طرح جهادی

خبرگزاری بسیج: معاون مدیرعامل و فرمانده بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از صرفه جویی بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریالی در هزینه ها با اجرای طرح های جهادی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۱۲۷۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

 

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهندس داود رحیمی معاون مدیرعامل و فرمانده بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در پنجمین همایش بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران که در سالن همایش های شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در شهرری برگزار شد، با ارائه گزارش عملکرد فعالیت های بسیج گفت: با اجرای طرح هایی در راستای کاهش تلفات نسبت به شناسایی کنتورهای تک فاز و 3 فاز اقدام و با برنامه ریزی صحیح نسبت به تعویض آنها در مناطق اقدام می شود که با حمایت های مدیر عامل محترم مقرر شد این طرح تا پایان سال اجرا شود.

مهندس رحیمی، با اشاره به اصلاح و بهینه سازی شبکه 20 کیلو ولت؛ از اجرای طرح جهادی اصلاح و بهینه 10 کیلومتر خط 20 کیلو ولت دو مداره با حضور 18 اکیپ در یک روز خبر داد و گفت: با اجرای این طرح جهادی بالغ بر 300 میلیون ریال در هزینه ها صرفه جویی شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح جهادی اصلاح و بهینه سازی خط 20 کیلو ولت فرسوده گفت: با اجرای شبکه آلومینیوم مینک روکش دار به طول 5/4 کیلومتر و همچنین کابل کشی و نصب تجهیزات 20 کیلو ولت توسط همکاران بسیجی، تحت نظارت شرکت مهندسی و با رعایت کلیه استانداردهای وزارت نیرو هزینه ای بالغ بر 900 میلیون ریال صرفه جویی شده است.

رحیمی، سفرهای زیارتی قم، جمکران و مشهد مقدس، محفل انس با قرآن و برپایی ایستگاه صلواتی در روز اربعین، را از دیگر فعالیت های بسیج شرکت توزیع برق استان برشمرد و گفت: مراسم پذیرایی از زائران اربعین یکی از با شکوه ترین و بی ریاترین برنامه های همکاران بسیجی بوده که با همت دوستان 10000 ساندویچ الویه، 3000 کیک یزدی و چای بین زائران راهپیمایی اربعین توزیع شد.

مهندس رحیمی تاکید کرد: باید تلاشمان را افزایش دهیم و بیشتر کار کنیم و بیشتر زحمت بکشیم، عمر کوتاه و فرصت خدمتگزاری به مردم کم است و اگر کم کاری کنیم به شهیدان خیانت کرده ایم.

وی اظهار داشت: انسان از کار کردن نمی میرد، بلکه از بیکاری است که می میرد؛ رحیمی افزود: اگر مشکلی در کشور داشته باشیم از بی غیرتی و کم کاری برخی مسئولان است.

 

 

ارسال نظرات