خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج

مراسم بدرقه کاروان راهیان نور بسیج دانش آموزی مهاباد برگزار شد

همزمان با هفته بسیج، مراسم بدرقه کاروان راهیان نور بسیج دانش آموزی مهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۶۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم بدرقه کاروان راهیان نور بسیج دانش آموزی مهاباد مصادف با هفته بسیج، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد، فرمانده سپاه مهاباد، بخشداران مرکزی و خلیفان و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن فجر این شهرستان برگزار شد .

فرماندار مهاباد در این مراسم که به منظور بدرقه 420 تن از دانش آموزان بسیجی جهت اعزام به مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور برگزار شده بود، ضمن تبریک هفته وحدت و تقارن آن با هفته بسیج، گفت: رفتار رسول الله (ص)، منش و آیین او اسوه جهانیان است و بر ماست تا  ایشان را الگوی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به نقش بی بدیل دانش آموزان در عرصه های مختلف عمر پر برکت انقلاب اسلامی به جانفشانی این قشر از جامعه در طول هشت سال جنگ تحمیلی و ایستادگی و ایثار نوجوانان و جوانان دانش آموز در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح اشاره کرد و گفت: امنیت پایدار امروز مان را مدیون خون پر برکت شهدا گرانقدر خصوصاً شهدای دانش آموز هستیم.

شجاعی با تاکید بر اینکه باید میراث دار لایقی برای این شهدای گرانقدر باشیم افزود: برگزاری اینگونه گرامیداشت ها، ساده نیست این مراسم ها و راهیان نور بر اساس این بنا شده تا برویم و ببینیم دانش آموزان ما چه کار کرده اند و چگونه ایستاده اند.

وی همچنین بیان کرد: در آن زمان حین جنگ کلاس های درس برقرار بود و همزمان درس می خواندند؛ درخواست من این است که خاطرات شهدا را مطالعه کنید و با آنها و ایثارگری آنها را بشناسید و روحیه آنها را بدانید .

انتهای پیام

ارسال نظرات